runsyv Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 Hei var i dyre parken med min datter, og det ble endel bra bilder, hvor dette stakk seg ut. Hva mener Dere? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 27. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Pent portrett, men de utbrente flatene er litt vel forstyrrende imo. Jeg ville ha prøvd en (ca) kvadratisk crop for å få vekk de, selv om da forsvinner dyrepark temaet. Edit: Noe sånn: (Si ifra hvis du vil at jeg skal fjerne) Måtte klone vekk litt også, men det er jo 0 problem å få til bra sålenge du har litt større versjon Endret 27. mai 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Ei virkelig søt lita tulle som jeg synes har et flott og forunderlig ansiktsuttrykk på bildet her. Veldig godt fanget, men sn0dig sin beskjæring og kloning gjorde seg så absolutt best her. Bra SH-konvertering og vigneteringen (dersom jeg har forstått ordets betydning riktig) gjorde seg. Fokuset og dybdeskarpeten ble som den skulle etter min mening. Endret 28. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Pent portrett, men de utbrente flatene er litt vel forstyrrende imo. Jeg ville ha prøvd en (ca) kvadratisk crop for å få vekk de, selv om da forsvinner dyrepark temaet. Edit: Noe sånn: (Si ifra hvis du vil at jeg skal fjerne) Måtte klone vekk litt også, men det er jo 0 problem å få til bra sålenge du har litt større versjon Ble veldig fint PS kan jeg klone vekk de flamingoene i Elements?, vet du det? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Ja, du bruker clone stamp tool, sammen med patch tool/healing brush for å få bra resultat Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Dette synes jeg ble meget flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå