tomsi42 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Joda, helt riktig...hadde det til 400D, men den går ikke til 50D så jeg må kjøpe en ny, du minnet meg på det. Får ikke gjort det til i morgen nå da...husker ikke hva den het - den var i hvert fall mye durere enn den til 400D.., men jeg har det visst i noe papirer.RandiA Det er en slik du skal ha. Ikke helt gratis, men ikke rådyr heller. Det finnes en dyrere utgave men den er for spesielt interesserte. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Det er en slik du skal ha. Ikke helt gratis, men ikke rådyr heller. Det finnes en dyrere utgave men den er for spesielt interesserte.Tom Tror det var en dyrere jeg, står ikke 50D på den der, men på denne: Hähnel RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Tror det var en dyrere jeg, står ikke 50D på den der, men på denne:Hähnel RandiA Den dyre jeg tenkte på, er denne. Må du ha trådløs ? Jeg har den første jeg linket til og den fungerer ypperlig. Den virker på 50D også, selv om det ikke står på siden. Tom Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ebay, ferdig levert til under 30,- NOK. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Wow Randi, du gör tydliga framskritt fra dag til dag nå. Det märks att du börjar bli van med nya kameran. Fint at du er förnöjd! De senaste bilderna er helt nydelige. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 flotte bilder her RandiA, Ser du har fremskritt med det nye kameraet. Beste bildet i følge meg selv må være 10.Juni: Konditoriet. Stå på Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 :!: :!: Ja, bra antenne på den der ja.... (Lurer på om det går an å slå av "pippingen" jeg, når jeg fotograferer med tidsutløser...den kan forstyrre på på det motivet jeg skal fotografere i morgen. Tør vel ikke spørre så elementært i 50D-tråden. Men fant det ikke i manual)RandiA My god, skjer det på alle canon eller? Da skal jeg finne driten og dra den ut Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) på min nikon så blinker fokushjelp lampen. Endret 14. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Bilde 14 – 14.Juni: Nabo-venninnen har valpet :!: Fikk et lite oppdrag på noen nyfødte i dag, ikke noe jeg er vant med…de hverken ser, går, eller hører. Men rekke tunge kunne de. Exif: 1/60– f/4- ISO 400 Focal Length:47.0 mm Flash Type:External E-TTL Tamron 17-50 Turen i dag ble en sen skogstur, mørkt og håndholdt: RandiA (PS. Puhhh..rakk det...) Endret 15. juni 2009 av RandiA Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Bilde 14 – 14.Juni: Nabo-venninnen har hvalpet :!: Fikk et lite oppdrag på noen nyfødte i dag, ikke noe jeg er vant med…de hverken ser, går, eller hører. Men rekke tunge kunne de. Exif: 1/60– f/4- ISO 400 Focal Length:47.0 mm Flash Type:External E-TTL Tamron 17-50 Turen i dag ble en sen skogstur, mørkt og håndholdt: RandiA (PS. Puhhh..rakk det...) Regner jo med at det er bikkja til nabo-venninna som har valpet, men søte var de:-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Regner jo med at det er bikkja til nabo-venninna som har valpet, men søte var de:-) Stoltheten tatt i betraktning, tror jeg nesten det er begge jeg RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Søte hvalper. På laptop skjermen hjemme så ble de litt for lyse. Her på jobben er de akkurat passe; noe som tyder på at bildet faktist er i det lyseste laget. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Søte hvalper. På laptop skjermen hjemme så ble de litt for lyse. Her på jobben er de akkurat passe; noe som tyder på at bildet faktist er i det lyseste laget.Tom Ja, jeg lysnet de litt...de mister litt fargen også, for de er visst kullsvarte, blir mer brunlig når jeg lysner. Dumt det alltid vises så forskjellig på ulike maskiner, slik hos meg også. Må visst ta meg sammen en dag, og bruke det fine kalibrerings-utstyret jeg kjøpte slik at mine egne skjermer blir rett i hvert fall. Randi Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Bilde 10 – 10.Juni: Konditoriet der Arvid spiste napoleonskake med sin mor. Det ser ut som om du har klart å fange noe pent oppi alt rotet som er i det krysset. Om jeg tar feil så ser det iallefall ut til å være skremmende likt Carl Berners plass. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Bilde 10 – 10.Juni: Konditoriet der Arvid spiste napoleonskake med sin mor.Det ser ut som om du har klart å fange noe pent oppi alt rotet som er i det krysset. Om jeg tar feil så ser det iallefall ut til å være skremmende likt Carl Berners plass. Jada, selvsagt er det Carl Berner...(Har du ikke lest den prisbelønte romanen da...den er GOD...i tillegg til nydelig språk, et fengslende tema, så er det mye lokal-koloritt fra strøket rundt der.. )RandiA Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 :!: :!: Ja, bra antenne på den der ja.... (Lurer på om det går an å slå av "pippingen" jeg, når jeg fotograferer med tidsutløser...den kan forstyrre på på det motivet jeg skal fotografere i morgen. Tør vel ikke spørre så elementært i 50D-tråden. Men fant det ikke i manual)RandiA My god, skjer det på alle canon eller? Da skal jeg finne driten og dra den ut Du slepper det I første menyvindu er det noe som heter "pip" og den kan slås av eller på Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 15. juni 2009 Del Skrevet 15. juni 2009 Mange flotte bilder her - "innøves" bør kanskje byttes ut med "utvikles videre"? Favoritten er 12. juni, et skikkelig speisa blomsterbilde Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 Du slepper det I første menyvindu er det noe som heter "pip" og den kan slås av eller på Hjertelig takk...så enkelt var det ja, og den der har jeg ikke funnet (enda), ville vel kommet frem til den, men det ville nok tatt veldig lang tid. Genialt...da er den skrudd av. (Hva man lærer her!) RandiA Mange flotte bilder her - "innøves" bør kanskje byttes ut med "utvikles videre"? Favoritten er 12. juni, et skikkelig speisa blomsterbilde Takk skal du ha..ser nok Junifesten først og fremst som et middel til å lære meg litt om 50D kameraet...så får fotograferings-utviklingen komme i neste omgang RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2009 (endret) Bilde 15 – 15.Juni: Pelargonium Raspberry Ripple Dagens valg ble visst et plagiat av samme hos en annen Juni-fest-deltager Exif: 0.4– f/9.0- ISO 100 AF Mode:Manual focusing Lens:EF-S60mm f/2.8 Macro USM Kunne kanskje heller lagt ut en av disse:litt mer av pellisen, litt mindre av den, eller Lewisia’n: RandiA Endret 15. juni 2009 av RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå