RandiA Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Trondster sier noe der. Kan fort se ut som fyrverkeri den siste der. Jeg liker forresten også fisken litt og.. bare synd det er litt grums på glasset.. Ellers en fin junifest så langt.Takk for det...hvis du likte fisken, kan du se noen av kameratene som hilser på hverandre her. Men like vanskelig å få de til å ligge stille også RandiA Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg må si at bildene dine blir ganske så fine i forhold til mine da jeg akkurat hadde fått nytt kamera. Bra jobba! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Fint bilde 7. juni! Dessa frökapslarna skulle jag gärna vilja se mer av. Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Haha, elsker det bildet fra 7. juni. De blomstene der ser jo skikkelig spaca ut Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 7. juni var fint og kontrastfullt. Har alltid lurt på hvordan fyrverkeri ser ut ovenfra. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det har vært mange fine bilder hittil i junifesten. Morsomt å følge med i tråden. Nytt kamera, men veldig bra bilder. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Takk for det, lessis, men det er nok langt igjen enda til kameraet får det det fortjener ...fant forresten et fint sted på turen i dag, så jeg tror jeg kan legge inn et dagens øvebilde også, men det er litt travelt, så jeg vet ikke om jeg rekker det før midnatt...men det blir i hvertfall 10.juni-bildet uansett. (Stedet kan kanskje være noe for neste fototreff...) RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Bilde 9 – 9.Juni: Kunst i hagen Et fint sted med kombinasjon hage, natur og kunsst....tror jeg vil legge inn flere stemningsbilder fra dette stedet, når jeg har fått redigert de...passer i junitråden har jeg tenkt meg. Shooting Date/Time: 09.06.2009 11:56:26 Exif: 1/60– f/11 - ISO 100 Focal Length: 31.0 mm Tamron 17-50 RandiA Endret 9. juni 2009 av RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det ser ut att vara et koselig sted att fotografera på. Jeg ser fram emot dina kommande bilder. Bilde 9 er intressant och har potential, men jeg föler at det kanske hade blivit bedre med kortare skerpedyp. Bakgrunden, speciellt den vita väggen med vinduet, er litt distraherande och drar ögat bort fra skulpturerna. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Morsomt bile - litt - androgynt eller noe? Men - enig med HelenaN - hadde kanskje blitt enda bedre med større blender.. Bra eksponert - ikke lett med delvis sol og skygge. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Større blender hadde visket ut bakgrunnen noe ja...det ergret meg det huset og vinduet, men det var ikke til å unngå..tross alt den beste vinkelen; og jeg gikk bevisst for en del dybdeskarphet for å få med hagebakgrunnen. Det skulle være "kunst og hage"...slik er det alltid: vanskelig å få både i pose og sekk. (De andre bildene fra "kunsthagen" har mye samme lest, lik vekt på kunst og hage) RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Bilde 10 – 10.Juni: Konditoriet der Arvid spiste napoleonskake med sin mor. Før jeg forlater Oslo, kjøper jeg som oftest med meg brød fra dette konditoriet. Og fordi jeg er fan av Per Petterson, og spesielt hans ”Jeg forbanner tidens elv”, så er det en egen stemning å gå hit…det var jo her hovedpersonen spiste napoleonskake med sin mor. Shooting Date/Time:10.06.2009 11:33:59 Exif: 1/40– f/9 - ISO 160 Focal Length:33.0 mm Tamron 17-50 RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Koseligt bilde! Bra motiv, fina färger och intressant komposition. Kanske skulle ha beskurit lite hårdare i kanterna, speciellt till höger så att den lilla biten stol försvinner, och muligens er bildet litt lyst, men jeg liker det som det er også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Bilde 11 – 11.Juni: Ixiolirion tataricum (Tatarlilje) Litt valgets kvaler i dag…så jeg legger et par i spoiler. Synes dagens blomsterbilder ble litt søte jeg…. (spesilet Alliumen fikk jeg fint fokus+doff på) Exif: 1/100– f/5.6- ISO 100 Lens:EF-S60mm f/2.8 Macro USM RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Fine blomsten - fin bakgrunn, ja, og morsomt med kameraten oppe til høyre. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 För en svensk bild du fick till igår! (Gul och blå.) :!: Nydelige blomsterbilder! Alla är vackra, men nr 2 (den första i spoiler) är nog favoriten. Nu får jag lust på ett makroobjektiv igen... Har i alla fall planerat att prova mellomring på mitt 50mm-objektiv i helgen om jeg finner tid. Regner med at det blir vanskligt å bruke, men kan sikkert bli artig også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Bilde 12 – 12.Juni: Tulipa triumph 'Jackpot' Exif: 0.5– f/14.0- ISO 100 Exposure Compensation:-1/3 Lens:EF-S60mm f/2.8 Macro USM Alternativt denne svart-blå Geranium Phaeum 'Samobor' RandiA Lenke til kommentar
arela Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Fine serie med blomsterbilder Randi. Var det virkelig en dag du var inne? Det ser ut til at kameraet virker slik du ønsker det, gratulerer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Dagens ble skikkelig tøff - "it came from outer space". Den passer sammen med pasjonsfruktblomsten din. Tom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 (endret) Fine serie med blomsterbilder Randi.Var det virkelig en dag du var inne? Det ser ut til at kameraet virker slik du ønsker det, gratulerer. Takk for det, arela...mye igjen å lære enda ja...men har anskaffet en del bøker i tillegg til øvingen. (Nei ingen dag inne ... du tenker på lys-på-badet-bildene...var nok ute både før og etter ) Dagens ble skikkelig tøff - "it came from outer space". Den passer sammen med pasjonsfruktblomsten din.Tom :!: ja, begge har en slags propeller...du la merke til det ja RandiA Endret 12. juni 2009 av RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå