Scroogey Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Dere har sikkert hørt mange svenskevitser opp gjennom tida. Fortell noen av dem her. Her er eget bidrag: Man kan bare si en positiv ting om Sverige. De har gode naboer! :!: Lenke til kommentar
HeiSveis93 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Hvordan får man en enarmet svenske ned fra en flaggstang? Man vinker! Endret 27. mai 2009 av HeiSveis93 Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Det var en gang et fly som hadde mistet bunnen, så passasjerene måtte holde seg fast i en stang i taket. Det var 50 svensker om bord, og en nordmann. Kapteinen ga bedskjed om at en passasjer måtte hoppe av fordi flyet var for tungt. Ingen ville ofre seg i starten. Men etterhvert tilbød nordmannen seg å slippe taket. Da klappet alle svenskene... Endret 27. mai 2009 av CS93 Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) hvorfor åpner svenskene melkekartongen i butikken? fordi det står åpnes her hvorfor går ikke svenskene på fortauet? fordi de er redde for villblomstene hvorfor drikker ikke svenskene av grønne flasker? fordi dem tror de ikke er modne Endret 27. mai 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
HeiSveis93 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det var svensken og nordmannen som skulle hoppe i fallskjerm. Svensken veide 85 kg., og nordmannen 75 kg. De hoppet ut samtidig av flyet. Hvem kom først til bakken? Nordmannen, fordi svensken måtte spørre om veien... Lenke til kommentar
Binders' Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Hvorfor kjører søppelbilen så fort gjennom Sverige? Den er redd for å bli ranet! Endret 27. mai 2009 av Binders' Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvordan senker du en svensk ubåt? Du svømmer ned og banker på døren (Skal nevnes at jeg er svensk, men syns vitsene er morsomme) Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 hørt om svensken som var smartere enn nordmannen ikke jeg heller Lenke til kommentar
The Serpentine Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvor mange svensker trengs for å vaske en bil? 2, en til å holde svampen og en til å kjøre bilen fram og tilbake. Lenke til kommentar
marcusss Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Kvifor vart ikkje Jesus fødd i Sverige? Gud kunde ikkje finna 3 vise menner og ei jomfru ... Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Hvor mange svensker trengs det for å skifte en lyspære? 2 stk: 1 til å holde lyspæra, 1 til å snu lampa rundt... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvordan senker du en svensk ubåt? Du svømmer ned og banker på døren (Skal nevnes at jeg er svensk, men syns vitsene er morsomme) Jeg liker deg godt, nå Lenke til kommentar
HeiSveis93 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) En svenske ler alltid av en vits tre ganger: 1. Når den blir fortalt 2. Når den blir forklart 3. Når svensken skjønner den Endret 5. juni 2009 av HeiSveis93 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kvifor vart ikkje Jesus fødd i Sverige? Gud kunde ikkje finna 3 vise menner og ei jomfru ... Lo godt av denne ja Er svensk jeg og ^^ Svensken, dansken og nordmannen kranglet om hvem sine fedre som kunne holde pusten lengst, dansken var først: Faren min kan holde pusten i 10 minutter. Nordmannen ler kjekt og svarer: Det er da ingenting, faren min kan holde pusten i 20 minutter. Svensken ler enda høyere og sier: Det der er virkelig ingenting, faren min hoppa i sjøen for 50 år siden, og har fortsatt ikke kommet opp. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Det var en gang et fly som hadde mistet bunnen, så passasjerene måtte holde seg fast i en stang i taket. Det var 50 svensker om bord, og en nordmann. Kapteinen ga bedskjed om at en passasjer måtte hoppe av fordi flyet var for tungt. Ingen ville ofre seg i starten. Men etterhvert tilbød nordmannen seg å slippe taket. Da klappet alle svenskene... LOL! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hva er sur nedbør? En svenske i fallskjerm. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det var 2 svensker som skulle sjekke blinklysene på bilen til den ene. "Hur är det?" spurte svensken som satt i bilen. Den andre svarte: "Funkar, funkar inte. Funkar, funkar inte" Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 1.Hva får du hvis du krysser en svenske med en gris? ingenting. Det er visse ting selv ikke en gris gjør! 2.Hva kalles et geni i Sverige en turist. 3. åssen kan man se at et fly er svensk i en snø storm det er kjetting på vingene 4.Hva får om du krysser en ape med en skilpadde? En svenske med hjelm 5. hvordan få en svenske til og le på nyttårsaften? forteller han en vits på julaften Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er greit å bruke norske penger i Sverige, men det er ingen som vil ha svensker penger i Norge ... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det er greit å bruke norske penger i Sverige, men det er ingen som vil ha svensker penger i Norge ... Hva fa'n? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå