Slalamoses Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei jeg er blitt litt rusten i faget, sist jeg satte opp en server var i 2005, jeg har blitt forespurt fra sjefen min om å sette opp en server der mail, kalender, word osv. skal deles, man vil også ha muligheten til å rediger dokumentene fra forskjellige klienter i real time. Hvordan gjør jeg dette på billigst mulig måte, gi meg gjerne link til programvare og hardware. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvor mange kontoer? Lenke til kommentar
satheesh.net Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hei! Jeg ville kanskje tenkt på Microsoft Small Business Server 2008. -> http://www.microsoft.com/sbs/en/us/default.aspx Det kan uansett være lurt å ha en samtale med et firma (*kremt*) som kan hjelpe dere i å velge rett løsning og driftsavtaler. Det er nemlig et par fallgruver man kan havne i med tanke på lisenser, hvilke versjoner som er rett for nettopp dere, antall brukere, hva slags krav stiller dere til programvare som skal brukes, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå