Galaxy87 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei og god dag Eg trenger litt hjelp Eg har lært meg sharepoint 2007 ganske bra nå, har tenkt å melde meg opp i examen snart Har ein liten utfordring eg trenger hjelpt til. På hovedserveren kjører eg fullverisjon av microsoft office sharepoint server 2007 på engelsk Der har eg satt opp ein løsning som fungerer. Bedrifta ønsker nå å kjøre Sharepoint 2007 på Norsk. Eg finner kun trial verisjon på norsk... Eg får heller ikkje language pack til å fungere... leser og roter.. men ja.. http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=no Var flott å ha det på norsk. Finnest det fullverisjon i norsk? Eg googler og har prøvd mange forskjellige formuleringer, kommer ikkje frem til noe imponerende enda. Tusen takk for all hjelp Mvh Staar87 Lenke til kommentar
Galaxy87 Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Eg har konkludert med at det ikkje finnest enda. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Den finnes på norsk både i fullversjon som kan installeres og som språkpakke som kan lastes ned, velger du språkpakke må site'en i sharepoint opprettes på nytt for å få den på norsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 IIS må vel også være på norsk for å få til det der?? Lenke til kommentar
Galaxy87 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 Eg sletta alle sharepoint sidene på test serveren, så kjørte eg veiviseren på nytt. Selv om språkpakken er installert blir siden lagt inn på engelsk.. Hmm.. Mulig eg har feil språk-pakke. Får se på det nå =) Lenke til kommentar
Galaxy87 Skrevet 3. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2009 IIS må vel også være på norsk for å få til det der?? Nei, fekk det det til å fungere nå =) Litt flaut å si det, men eg hadde fått tildelt språkpakken på engelsk... Det forklarer jo det meste =p Man laster ned språkpakken, installerer den. Så kjører man veiviser for sharepoint igjen. Etter det kan man velge kva språk man oppretter web sider med. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå