Gå til innhold

Sony Ericsson C901, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg ny mobil og kamera er omtrent det eneste jeg bryr meg om. Etter å ha studert diverse tester har jeg kommet til at Sony Ericsson C901 er min telefon. Snakket nettopp med butikken, som sa de har den på lager og kan ha den klar til i morgen. Pga høy pris hadde det vært ok med noen tilbakemeldinger fra andre som har prøvd denne (ser enkelte steder det står den er i salg fra 1. juni, men i butikken sa de vitterlig at de kunne få den inn til i morgen så..). Anyone?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på om noen har c901? Er det noen som har problemer med å få lys i tastene? Virker som det er en sensor som styrer lyset. Får bare lys i tastene når det er ganske mørkt. Noen andre som har dette problemet? Og lurer på om det er noen plass å stille dette på?

Lenke til kommentar
Lurer på om noen har c901? Er det noen som har problemer med å få lys i tastene? Virker som det er en sensor som styrer lyset. Får bare lys i tastene når det er ganske mørkt. Noen andre som har dette problemet? Og lurer på om det er noen plass å stille dette på?

jeg har hatt min c901 noen dager nå og jeg kan ikke si jeg har merket dette som et problem. jeg finner det isåfall ikke irriterende.. men d er sant der er en sensor som styrer lyset både på tastene og lysnivået i displayet. sensoren ligger helt oppe i venstre hjørne av telefonen ved siden av Sony Ericsson logoen. prøv å legg fingeren over og du vil se at lysstyrken i displayet forandrer seg og dersom det er lyst i rommet du er i vil lyset i tastene dine skru seg på.

skjønner ikke hvorfor du vil sku av dette. er ikke dette egentlig en ganske fornuftig funksjon da?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg har kjøpt denne til min mor. Jeg er ikke noen fan av SE telefoner, men den har bra kamera og føles kvalitetsmessig bra til å være så billig.

Et spørsmål. Jeg har noen lydbøker jeg skal legge inn. Hvordan får jeg lagt de inn som lydbøker, og ikke som musikkalbum. De dukker jo bare opp som musikk i menyen på telefonen.

Jeg bruker usb dingsen og overfører fra pc til den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...