Theo343 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) R serien har alltid vært en billig-thinkpad med bla. dårligere skjerm, stor tung og klumpete osv. En del andre ting du sier tyder på at du ikke har vært så mye borti Thinkpad? Endret 28. mai 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Må dog si at R61 14.1" og R400 er ekstremt fine maskiner Men ellers ja. R og tidligere G er liksom de dårlige maskinene. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Thinkpad er ikke lengre hva det var. Min T400 er ikke i nærheten kvalitetsmessig av hva min T30 er. Jeg stiller meg uenig her. Hva er det du opplever som dårligere? Byggekvaliteten opplever jeg som dårligere. Tastaturet er ikke like bra, selv om det ikke er veldig langt unna. Men det støyer mer. I tillegg er det flex og knirk i plasten over portene, dvd spilleren og kortleseren. Kun over disken er den tight og fin. Den burde vært stivet av på samme måte som oversiden av skjermen, som fortsatt er veldig bra, om ikke bedre. Alt i alt, så føles min gamle T30 mer solid enn T400. Endret 28. mai 2009 av Orjanp Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hmm, rart. Sist jeg siklet på T400 var den mer eller mindre samme som T30. Eneste er at plasten har blitt noe mykere for å absorbere slag bedre. Uansett er Thinkpad et godt skritt opp fra ideapad. Og ideapad er et skritt opp i forhold til vanlige pcer som hp pavillion o.l. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg må si at ideapad virker som en av de mest gjennomførte produktene i denne kategorien. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Synes maskinen på det øverste bildet så nydelig ut. Får håpe det er 13-tommeren. Nå kan jeg ikke skryte på meg inngående kjennskap til tidligere tiders ThinkPad (annet enn at jeg har lånt en slik en av og til). Jeg synes det virker som Lenovo generelt sett har god byggekvalitet, ihvertfall basert på sammenligning mellom N200-en jeg bruker som jobbemaskin og andre bærbare. Jeg vil påstå at min N200, som jeg kjøpte for 4000, har byggekvalitet på linje med HPer og Fujitsu Siemenser til over 6000 kr. Nå er jo ikke designet så fresht på N200, men som arbeidshest fungerer den fint. Jeg har også en Lenovo minibærbar, av typen IdeaPad. Byggekvaliteten på den kjennes god ut, det er blant annet en tilfredstillende følelse av tynge når jeg klapper sammen maskinen. Så på det viset skulle jo disse nye maskinene love godt. Regner med at Hardware.no kjører en test på de etterhvert, så får vi se... Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Er det mulig og få tak i Lenovo U350 med Core 2 Duo CPU i noen nettbutikker? Finner den ikke til nå.. Det står at den skal kunne fåes tak i med C2duo og C2solo.. Lenke til kommentar
ludvigb Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Er det mulig og få tak i Lenovo U350 med Core 2 Duo CPU i noen nettbutikker? Finner den ikke til nå.. Det står at den skal kunne fåes tak i med C2duo og C2solo.. Se Lenovos oversikt over Ideapad-modeller, det ser ut som U350 bare finnes med SU2700 prosessor foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå