Krankemot Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Skal bytte forskjerm på sykkelen min, men lurer på om det kan være lurt å sette inn undersiden av skjermen med hammerite eller en annen rustbeskyttende lakk før jeg setter den på eller om det ikke har noe for seg? Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hva slags materiale er det snakk om her? Kan det ikke ruste så ville jeg latt vær. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Hvis skjermen er av metall så kan det jo være kjekt, men husk at det kommer til å sprute en del småstein o.l som kommer til å slite på lakken/rustbeskyttelsen Endret 27. mai 2009 av W202 Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 "Metall" er en litt rund definisjon. Er det f.eks. aluminium ville jeg latt det gå uten. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nåja, aluminiumslegeringer korroderer dem og.. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tectyl er mer seigt enn maling/lakk, slik at det ikke faller av i flak når steinsprang treffer det. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 veit ikke helt hva den er laget av men veit det ruster (derfor jeg må bytte) skal ta en titt på tectyl jeg Lenke til kommentar
..Bjørnar.. Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Nåja, aluminiumslegeringer korroderer dem og.. Aluminium korroderer, men ruster ikke. Korroderende aluminium lager en beskyttende hinne og hindrer dybdeutvikling. Metaller utsatt for rust korroderer, "flasser", korroderer mer, "flasser" mer osv til det er hull. Kilde: The Rust Store Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå