Format71 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 hihi Kjøleribba løsnet når du skumpet borti kabinettet? Hva slags festing var det da? Du burde lukte det hvis den gikk. Helt enkel kjøleribbe med vifte på toppen. Standard metallklemme/fjer med ett feste på hver side. Hadde antakelig ikke fått festet ordentlig inpå. Av datt den i alle fall, og ikke lukta det så godt heller nei... Satt meg i en stol og leste en god bok i stede... Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Abit KT-7a ver 1.3 støtter opp til XP2100+ prosessorer. For å finne ut hvilken versjon kortet ditt er så må du ta en titt på den nederste PCI-porten, det står på en klistrelapp der. Broder'n har kjørt en XP2100+ T-bred B på sitt gamle Abit KT7. Riktig nok med den nyeste BIOS da. Hvilken hastighet kjører prosessoren på da? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Abit KT-7a ver 1.3 støtter opp til XP2100+ prosessorer. For å finne ut hvilken versjon kortet ditt er så må du ta en titt på den nederste PCI-porten, det står på en klistrelapp der. Broder'n har kjørt en XP2100+ T-bred B på sitt gamle Abit KT7. Riktig nok med den nyeste BIOS da. Hvilken hastighet kjører prosessoren på da? Han klokka den til 2.42 GHz. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 hihi Kjøleribba løsnet når du skumpet borti kabinettet? Hva slags festing var det da? Du burde lukte det hvis den gikk. Helt enkel kjøleribbe med vifte på toppen. Standard metallklemme/fjer med ett feste på hver side. Hadde antakelig ikke fått festet ordentlig inpå. Av datt den i alle fall, og ikke lukta det så godt heller nei... Satt meg i en stol og leste en god bok i stede... Såså. Koster jo så og si ingenting for en ny Duron. Ikke en lowend XP heller. Lenke til kommentar
Format71 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Såså. Koster jo så og si ingenting for en ny Duron. Ikke en lowend XP heller. Nei, men det er ikke så mye pengene som det at man skal plages så djevelsk med ting som man egentlig ikke gidder/orker/har tid til å drive med. Jeg er programmerer og liker ikke noe av det som har med maskinvare og konfigurasjon å gjøre... I alle fall ikke så lenge jeg skal plages med det ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå