Gå til innhold

Junifest 09 - _DSC1233.jpg - Naturlig lys & B/W

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Næmmen. Har du en sånn en du a? Den ligner utrolig mye på den gamle hamsteren min. Søt lita jente som overlevde ALT (unntatt hund som var noen ganger større enn buret hennes). Vi snakker kraniebrudd, fall ned til kjelleren (2,40 meter), samt en uke i en skisko med rollorblades som matfat.

Lenke til kommentar

29. Juni

"Tøffingene"

D700 + 85mm F/1.4 @ F/2, 1/125, ISO 560

Hvis det ikke ser bra ut når jeg kommer hjem på stasjonæren så kan det være at jeg laster opp ny versjon da, torsdag eller fredag. (Er i bergen)

post-100104-1246304248_thumb.jpg

(Dritt laptop skjerm og brukt capture nx istedenfor photoshop som jeg er vant med)

NY VERSJON:

Lastet ned photoshop trial, så nå ble det redigering på lavt plan.

post-100104-1246398149_thumb.jpg

Endret av _DSC1233.jpg
Lenke til kommentar

Skjønner godt at du liker den 85 mm'ern! Flotte nyanser i bakken fra senterlinjen med lys i taket og fin dybdefølelse :) Hadde kanskje kjørt noe høyere kontrast selv, men vet slett ikke om det ville sett noe bedre ut...

Lenke til kommentar

Kontrasten er jeg med på. Liker ikke å redigere i capture nx, alt er så krokete lagt opp. Ser også at personene har fått litt halo rundt seg etter oppskarpingen.. som sagt, ny versjon kommer torsdag eller fredag da jeg får kommet hjem til min kjære ps cs4 igjen.

Lenke til kommentar

30. Juni

"Venter"

D700 + 85mm F/1.4 @ 1.4, 1/800, ISO 200

Og jeg har lastet opp ny versjon for gårsdagen, og lagt den gamle i spoiler. Se forskjellen på uøvd i picasa og litt øvd i photoshop :p

post-100104-1246398292_thumb.jpg

Skjev horisont? ZOMG!

Lenke til kommentar
30. Juni

"Venter"

Godt observert. Likte at du fikk med statuen i bakgrunnen som skuer utover.

Og jeg har lastet opp ny versjon for gårsdagen, og lagt den gamle i spoiler. Se forskjellen på uøvd i picasa og litt øvd i photoshop :p

Hadde ikke blitt noe særlig bedre om du hadde vært guru i Picasa ... Men så lengedu behersker PS, så er det vel ingen problem.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...