Gå til innhold

ny håndholdt konsoll:P

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg en ny håndholdt konsoll:) og står da mellom psp 3000, nintendo dsi og ds lite..

Jeg har tenkt på stasjonær konsoll men gidder rett og slett ikke ha en ny en fordi jeg har hatt xbox og synes det blir for mye tid å bruke på rommet.. Jeg har psp 2000 og digger den men grunnet riper i skjermen og sånt og det at jeg vil ha en ny hånholdt så skal jeg selge xboxen og psp en og kjøpe ny .. Men hvilken ? Den må være hånholdt og ja, jeg er ikke så keen på pokemon spill og mario liker mer action..

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg skal ha meg en ny håndholdt konsoll:) og står da mellom psp 3000, nintendo dsi og ds lite..

Jeg har tenkt på stasjonær konsoll men gidder rett og slett ikke ha en ny en fordi jeg har hatt xbox og synes det blir for mye tid å bruke på rommet.. Jeg har psp 2000 og digger den men grunnet riper i skjermen og sånt og det at jeg vil ha en ny hånholdt så skal jeg selge xboxen og psp en og kjøpe ny .. Men hvilken ? Den må være hånholdt og ja, jeg er ikke så keen på pokemon spill og mario liker mer action..

Takk på forhånd

Du trenger dette:

pspslimfaceb3.jpg

Link

For dumt å kjøpe ny PSP pg.a. riper i glasset. Etter E3 og de titlene som ble vist der, er det ikke tvil om hvilken konsoll man bør ha i lomma. ;)

Link

Lenke til kommentar

Jeg kopierer og limer inn det jeg skrev i en helt lik tråd for 3 min siden :) :

Jeg solgte ds'en min for å kjøpte en psp nesten med en gang den kom ut. Men det kom så få gode spill til den at den har bare lagt i en krok og støvet ned. Men no har jo sony lovet at 09 skal ble psp'en sitt år.

Jeg tror kanskje jeg hadde gått for en PSP. Ganske mye fordi at sony har gått ut og lovet at de skal skjerpe seg når det gjelder psp'en, noe som virker som at er sant også. Nå kom jo for eksempel Resistance: Retribution (som du kan kjøpe spesial edition for under 200 kr hos play.com, også kom patapon 2 som har fått veldig gode karakterer.

Her har spillmagasinet skrevet om fem gode grunner til å kjøpe psp. Der skriver de blant annet: ''I Japan har mange utviklere satset på PSP. Spill som «Monster Hunter», «Phantasy Star Portable» og «Dissidia» har vært gigantiske suksesser. Slik har det ikke vært i Europa. Men jeg kan garantere at spillutgivelsene i 2009 er to til tre ganger sterkere enn i 2008, sier Reeves ifølge VG247.''

Spillmagasinet har også noen artikler om hvilke spill til psp som de mener er best her og her :)

Hadde jeg vært deg så ville jeg brukt psp'en du har med en ripe i skjermen til PSP Go kommer ut. Hvis du liker action så er vel psp tingen for deg.

Jeg kjøpte selv psp fordi at jeg liker action. Men fant etter en stund ut at action på håndholdt konsoll ikke er det samme som på ps3'en. Men så fant jeg ut at psp har masse annet kult også. Men jeg skal gi Resistance: Retribution en sjanse pga de gode karakterene det har fått og at det ser ganske kult ut hvis du ser på gameplay-filmer av det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...