y_not Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Må bruke kabel til den modellen. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Har kontantkort så jeg trenger vel strengt tatt ikke denne linken. Men dersom jeg hadde benyttet meg av den, kune det ikke gått virkelig skeis? En gratisside som skal styre med telefonen min..? Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Du har jo et par forsøk på å låse opp telefonen, så hvis det ikke funker på første forsøk, så kan du jo bare drite i det. Men uansett så skjer det ikke noe med telefonen din. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 6510 @ sense da? Fønker det? Kan jeg bestille chess business da? DrErling Lenke til kommentar
JZA Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Tviler vel på at dette funker ? Tror heller det er en side for politiet til å spore opp tapte/stjelte telefoner ? Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Hehehe Trur nåkk politiet har mye bedre ting å drive på med. Latterligt... hehe DrErling: Prøv, så hvis det går, så låner du et sim kort hos en kompiss, så prøver du å sette det inn i telefonen din, det skal virke. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 @DrErling Sense og Chess bruker Telenors nett, så det gjør ingenting om mobilen din er låst. Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 @DrErling Sense og Chess bruker Telenors nett, så det gjør ingenting om mobilen din er låst. Ikke helt riktig det der, du kan velge mellom Telenor og Netcom sitt nett når du tegner sense abb. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Mobiltelefonene er sponset av operatør, ved å bryte denne avtalen så kan man bli stillt til erstatnings ansvar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg