Gå til innhold

Hvor mange prosent av dine poster er i papirkurven?

Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne starte en lek hvor vi fortalte hvor mange innlegg vi har i papirkurven og hvor mange prosent av det totale antall innlegg det er. Så hva er så denne papirkurven, i papirkurven havner alle slettede innlegg man har skrevet.

For å finne ut hvor mange innlegg du har i de forskjellige kategoriene går du innom profilen din og trykker på denne knappen:post-99953-1243419614.png. Selv har jeg 275 innlegg i kategorien "papirkurven"

For å finne prosenten må vi først finne totalt antall innlegg inkludert de i off-topic kategorien. Dette gjøres ved å dele antall innlegg du har i den kategorien du har postet mest i, delt på antall prosent det er av totalt antall innlegg (står i profilen) og gange dette med hundre.

Med meg blir det slik: 543 / 6 * 100 = 9050 (totalt antall innlegg jeg har skrevet inkludert off-topic kategoriene).

Så for å finne ut hvor mange prosent disse 275 innleggene i kategorien "papirkurven" er av mine totalt 9050 innlegg bruker jeg formelen: 275 * 100 / 9050 = 3,04 %. 275 eller 3,04 % av mine totalt 9050 poster er altså blitt slettet.

Hvordan blir det med deg?

Topplisten:

Kun10kr: 275 / 3,04 %

Runar 74 / 1,78 %

CK_ 0 / 0%

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...