Lucho Gonzalez Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) ta en tytt på google, så ser du at de har bytte logo for idag pga UCL final, Jeg tror at den er største finale i historien, iallfall av det som skjer før kampen, så mye forventninger, o.s.v hvert 10 minutt så finner man noe nytt om finalen, så fantastiske følelser å være fan av et av lagene. Endret 27. mai 2009 av justlikethat4rd Lenke til kommentar
tsoiland Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 til og med google? google bytter da logo bare en katt går over veien. Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 altså dem gjør det når det er et spesielt dag, og hvis en katt går over veien er det sefølegelig verdt å bytte logoen til og med google? google bytter da logo bare en katt går over veien. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Er ikke fan av fotball, men jeg liker å se på finaler, når går den? Lenke til kommentar
Lucho Gonzalez Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 den spilles idag klokka 20.45 på viasat 4. ikke gå glipp av sånne kamper, det er så moro å se så mye drama Er ikke fan av fotball, men jeg liker å se på finaler, når går den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå