Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Nyser flere ganger i minuttet

viste19

Anbefalte innlegg

Hei. Nyser altså flere ganger i minuttet uten at jeg er noe forskjølet. har litt snott i nasen da for å ikke gå inn i detaljer. men det jeg lurte på var om det er noe jeg kan gjøre for å forhindre at jeg nyser flere ganger i minuttet.

For de som ikke syntes snue osv er ekkelt klikk nedenfor:

når jeg nyser kommer det sånn ekkel snue i kjeften, men svelger deg bare igjen siden jeg er innendørs og kan liksom ikke spytte det på golvet. Ute er det en annen sak. Kan det være alt snotten som jeg har svelgt når jeg var forskjølt i vinter. er ikke en fyr som spiser det jeg plukker i nasen men når det renner ned snue inne i nasen og ned til kjeften så er det ikke så ekkelt siden jeg ikke har sett snuen me øynene ;) kan det være det som ligger i magen fra lenge siden kroppen prøver å hoste opp?

har hørt at vann hjelper. andre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg nøs ca 50 ganger på et minutt, gikk til legen og fikk konstatert at jeg har støv allergi. Fikk nesespray og tabeletter og har vært fin siden. Så sannsynligheten at du kanskje har en allergisk reaksjon er der.

snue og snott er det samme som snørr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...