Leoparden Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei Planlegger å kjøpe Antec P 193 eller et Antec P 182. P182 er relativt godt dekket men finner lite om P 193 kabinettet mtp brukererfaring etc. I utgangspunktet skal P193 ifølge Antec sine sider være en oppgradering, både med tanke på størrelse (muligheter) og med tanke på kjøling og viftestørrelse. Ønsker et kabinett med muligheter og god kjøling som kan overeleve oppgraderiner. Videre er det en fordel at de ikke er så "bling bling" som enkelte andre. Håper noen har en tips om P193 Vs P182. Bakgrunnen for valg av ett av disse er i utgangspunktet at det skal være støysvakt samtidig som det skal være god kjølemulighet. Er det slik at orginalviftene bør byttes ut, eller holder dette til normal gaming bruk? På forhånd takk Leo Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Sjekk ut Den Store Antec Kabinett Tråden på forumet Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kan bare si at tricool viftene til Antec er noe av det bedre du får tak i, så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Det er minimalt med forskjell på de, største forskjellen er vel venstre sidepanelet har fått en ekkel uthøyning til en vifte. Hvis jeg får valget mellom enten et nytt P182 eller et P183 så hadde jeg uten tvil valgt et P182. Tricool viftene som følger med er helt grei, verken spesielt god eller spesielt dårlig. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Ville gått for P182 jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå