The Stig Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Asus frister spillere med rå kraft og lekkert design. Les mer Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Sikkert ein kul gadget, men eg trur jo dei fleste gamerar veit kor tastene befinne seg Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Er det egentelig noen som ser på tastene når de spiller? Jeg pleier ihvertfall å se på skjermen, men kanskje jeg burde flytte blikket da det ser ut til å skje veldig mye på tastaturet Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kilden avslører videre at maskinen veier 3,3 kilogram, noe som er relativt tungt for en 15,6" bærbar. Liker riktignok designet, men den er ikke et gjennombrudd på noen som helst måte. Er også en dårlig trend med skjermforholdet 16:9, fordi jeg tror at de aller fleste bruker mesteparten av tiden sin på dataen, til å lese på nettet. Gamere inkludert. Det jeg ser som viktig med en bærbar er: Størrelse og vekt (15" maks, maks 3 cm tykk, under 2.8 kg tung) Byggekvalitet (design, tilkoblinger, tastatur og pekeplate) Varme- og støyutvikling (må ikke være til ubehag på noen som helst måte) Spesifikasjoner (LED-skjerm, allrounder grafikk, 4GB RAM, 2.4GHz CPU) Batteri (3,5 timer eller mer på en ladning) Pris (rundt 7-8000 kroner) Til dags dato er det fortsatt ingen maskin som tilfredstiller alle kravene mine. MacBook Pro 15 innfrir på det meste, men prisen er altfor grov. Tror 2010 blir året der bærbare virkelig forbedrer seg, blant annet ved at fokuset retter seg mer mot design og perfeksjonering. Lenke til kommentar
G Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Der var det en ny artikkelskribent. Velkommen i klubben. Det der reklamegreiene med lekkert design fungerer ikke så mye på meg. "Lekkert design er mer eller mindre blitt standard med årene" synes jeg. Funksjoner, pris, smarte løsninger og minst mulig ting som kan forstyrre brukeropplevelsen (tenker for eksempel på sånne touchoverflater som en finner på en Acer Aspire 5920G, jeg har ikke tall for hvor mange ganger jeg har startet CD-brennerprogrammet, arghh), det er det som betyr noe for meg. Skjermen har veldig stor betydning, og ikke minst at det er ett godt operativssystem. Vista kan få en kule av meg! Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kilden avslører videre at maskinen veier 3,3 kilogram, noe som er relativt tungt for en 15,6" bærbar. Liker riktignok designet, men den er ikke et gjennombrudd på noen som helst måte. Er også en dårlig trend med skjermforholdet 16:9, fordi jeg tror at de aller fleste bruker mesteparten av tiden sin på dataen, til å lese på nettet. Gamere inkludert. Det jeg ser som viktig med en bærbar er: Størrelse og vekt (15" maks, maks 3 cm tykk, under 2.8 kg tung) Byggekvalitet (design, tilkoblinger, tastatur og pekeplate) Varme- og støyutvikling (må ikke være til ubehag på noen som helst måte) Spesifikasjoner (LED-skjerm, allrounder grafikk, 4GB RAM, 2.4GHz CPU) Batteri (3,5 timer eller mer på en ladning) Pris (rundt 7-8000 kroner) Til dags dato er det fortsatt ingen maskin som tilfredstiller alle kravene mine. MacBook Pro 15 innfrir på det meste, men prisen er altfor grov. Tror 2010 blir året der bærbare virkelig forbedrer seg, blant annet ved at fokuset retter seg mer mot design og perfeksjonering. Jeg vil si at Multicom Compal KHLB2 er veldig nære.. Mangler kanskje kun bedre tastaturoppsett og bedre plassering av tilkoblingene. Med mindre det kommer noe annet med ca samme pris og ytelse, kjøper jeg den i juli, da de begynner å tilby den med FullHD-skjerm. Lenke til kommentar
Phyro Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Vil si denne er veldig nære også. http://www.expert.no/product/product.aspx?...ier=X5AVNFP087C LED skjerm og ellers gode spesifikasjoner. Har hatt den i 5 dager og er fornøyd så langt. Lenke til kommentar
MatjoT Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) ... Stilig med Quad Core i en bærbar... Fant en liten feil i artikkelen... Asus har ikke uttalt noe om verken pris eller slippdato, men utifra spesifikasjonene er det trolig at dette blir en PC-en som legger seg i det øvre prissjiktet. Endret 27. mai 2009 av MatjoT Lenke til kommentar
Blueflame Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Digg å dra på lanparty med da, får alt i ryggsekken. Men til gamere som sitter hjemme, vil de nok alltid foretrekke stasjonær PC. Iallefall jeg. Dessuten hater jeg tastaturene på ALLE bærbare PC'r. Lenke til kommentar
G Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Digg å dra på lanparty med da, får alt i ryggsekken. Men til gamere som sitter hjemme, vil de nok alltid foretrekke stasjonær PC. Iallefall jeg. Dessuten hater jeg tastaturene på ALLE bærbare PC'r. USB-tastatur går jo fint an å koble til som ett eksternt ett. Lenke til kommentar
Stig'n Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) nice den :\ Endret 28. mai 2009 av Stig'n Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Men hvor blir det av DDR3 minne på disse "high end laptoppene" ? Lenke til kommentar
Stig'n Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Men hvor blir det av DDR3 minne på disse "high end laptoppene" ? NOSH1T! - Trodde Acer 7738g kom som ddr3, men den gang ei Endret 29. mai 2009 av Stig'n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå