yoyoyoyoyo123 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Skal ha munntlig årsprøve på fredag, og kom opp i Natur og Miljø- Energi og Miljlø. Noen som har noen tips til hva jeg kan ha med? Ekspriment? Tema? Ting jeg kan ta med som er lurt? Gode internettsider som jeg kan bruke? Takk! Lenke til kommentar
Tisy Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 hei:) jeg er oppe i matte i temaet basar. benytter sjansen til å spørre deg (og andre) om tips der;) Til din oppgave er det kanskje lurt å ha ,ed de ulike formene for engergi, hvilken vi bør satse på i fremtiden. Fornybar og ikke fornybar energikilder. Hva skader miljøet. bare noe jeg tenkte på hehe:P ellers tror jeg det er et pluss med forsøk. vis foreksempel hvordan en energiform virker? Lenke til kommentar
yoyoyoyoyo123 Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 hei:) jeg er oppe i matte i temaet basar. benytter sjansen til å spørre deg (og andre) om tips der;) Til din oppgave er det kanskje lurt å ha ,ed de ulike formene for engergi, hvilken vi bør satse på i fremtiden. Fornybar og ikke fornybar energikilder. Hva skader miljøet. bare noe jeg tenkte på hehe:P ellers tror jeg det er et pluss med forsøk. vis foreksempel hvordan en energiform virker? Takktakk Mye av de tingene jeg kan bruke. Men hvilken energiform kan jeg brukei en framføring? Jeg kan ikke koke vann, og vente noen minutter på det liksom Basar? Du kan bruke gjennomsnittsalderen på alle som var på basaren, hvor mye penger de tjente. Kaffe og kaker? "Pakkepris", 1 kake 5 kr, Kaffe 10 kr, kjøper du begge ilag kan du sette det ned til 12 kr. Familierabatt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå