Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Munntlig Årsprøve natur og miljø

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei:) jeg er oppe i matte i temaet basar. benytter sjansen til å spørre deg (og andre) om tips der;)

Til din oppgave er det kanskje lurt å ha ,ed de ulike formene for engergi, hvilken vi bør satse på i fremtiden. Fornybar og ikke fornybar energikilder. Hva skader miljøet. bare noe jeg tenkte på:) hehe:P

ellers tror jeg det er et pluss med forsøk. vis foreksempel hvordan en energiform virker?

Lenke til kommentar
hei:) jeg er oppe i matte i temaet basar. benytter sjansen til å spørre deg (og andre) om tips der;)

Til din oppgave er det kanskje lurt å ha ,ed de ulike formene for engergi, hvilken vi bør satse på i fremtiden. Fornybar og ikke fornybar energikilder. Hva skader miljøet. bare noe jeg tenkte på:) hehe:P

ellers tror jeg det er et pluss med forsøk. vis foreksempel hvordan en energiform virker?

Takktakk ;) Mye av de tingene jeg kan bruke. Men hvilken energiform kan jeg brukei en framføring? Jeg kan ikke koke vann, og vente noen minutter på det liksom :p

Basar? Du kan bruke gjennomsnittsalderen på alle som var på basaren, hvor mye penger de tjente. Kaffe og kaker? "Pakkepris", 1 kake 5 kr, Kaffe 10 kr, kjøper du begge ilag kan du sette det ned til 12 kr. Familierabatt?

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...