Kirie89 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Farmasi i Tromsø, Master har de siste årene ikke fylt opp alle plassene engang. Vi var vel 33-34 stykker og det var 35 plasser. Bare to timer med fly til Oslo;) Bor selv i Telemark, er ikke stort problem å bo så langt unna. Kan komme deg hjem på 6-7 timer egentlig....Flyene går ofte... Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kirie89 skrev: Farmasi i Tromsø, Master har de siste årene ikke fylt opp alle plassene engang. Vi var vel 33-34 stykker og det var 35 plasser. Bare to timer med fly til Oslo;) Bor selv i Telemark, er ikke stort problem å bo så langt unna. Kan komme deg hjem på 6-7 timer egentlig....Flyene går ofte... Men så må du vel stå i samemanntallet også. Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Don't let school bring you down Lenke til kommentar
mari-jenta Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Jeg tenkte det ikke var noen vits i å lage en ny tråd. Jeg bestemte meg i alle fall for å fullføre utdanningen, så får jeg se hva som skjer videre. Det er vel lurt å prøve ingeniøryrket før man eventuelt begynner på noe annet? Og hvordan tror dere man egentlig stiller i jobbmarkedet i et mannsdominert yrke, når man bare er en liten jente? Lenke til kommentar
Kieft Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Hvorfor er det lurt å prøve ingeniør yrket? Det kan være lurt hvis du fortsatt er usikker, men liker du ikke ingeniør og har lyst å lære mer om farmasi vil jeg anbefale deg å studere farmasi. Om du er jente eller ikke bør være irrelevant. Endret 29. november 2009 av Eiiid Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 mari-jenta skrev: Gruer meg litt til å fortelle til de hjemme at jeg har valgt feil på en måte... Drit i hva de hjemme sier. Hva tror du fatter'n sa til meg når jeg sa jeg skulle gå på Nansenskolen og skrive dikt et helt år? Det er ditt liv, vet du. Lenke til kommentar
brback Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 mari-jenta skrev: Det er vel lurt å prøve ingeniøryrket før man eventuelt begynner på noe annet? Og hvordan tror dere man egentlig stiller i jobbmarkedet i et mannsdominert yrke, når man bare er en liten jente? Gjør det du har mest lyst til. Det er vel stor fare for at du vil stå sterkere i jobbmarkedet bare pga du nettopp er "en liten jente". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå