Aash Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvordan tror dere at det ville blitt å gå alene i en TAF klasse? (har jo timer med andre) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det kommer vel litt an på deg som person. Om du er avhengig av å ha vennene dine rundt deg omtrent hele tiden kan det jo fort bli ensomt og trivselen på skolen blir jo deretter. Kan jeg spørre hvordan det har gått til at du kanskje blir den eneste i klassen din? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Google mener det er teknisk allmenne fag. Opplæringa på TAF skjer i samarbeid mellom den videregående skolen og lokalt næringsliv, både privat og offentlig. Etter 4 år oppnår du dobbel kvalifikasjon: Både fagbrev og studiekompetanse med fordypning i matematikk og fysikk (på HS med fordypning i kjemi). Den teoretiske opplæringa får du ved en av TAF-skolene; den praktiske opplæringa får du ved en av samarbeidsbedriftene i TAF-ordninga.Kilde: www.taf.no Endret 27. mai 2009 av Skagen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hvordan tror dere at det ville blitt å gå alene i en TAF klasse? (har jo timer med andre) Hva mener du her, egentlig? At du er den eneste blant vennene dine som skal gå TAF, eller at du er den eneste overhodet som er i klassen? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg tror det ville blitt ensomt, men sørger man for å være sosial på fritiden tror jeg det ville gått bra. Lenke til kommentar
Aash Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Hvordan tror dere at det ville blitt å gå alene i en TAF klasse? (har jo timer med andre) Hva mener du her, egentlig? At du er den eneste blant vennene dine som skal gå TAF, eller at du er den eneste overhodet som er i klassen? Kommer til å gå aleine i ein TAF klasse, men ha timer med andre bl.a TAF klasser(samme alder) og videregående(vanlige) klasser, håper dette var forståeligt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Altså du kommer til å være i en klasse alene, men ha alle timene sammen med andre klasser? Lenke til kommentar
Aash Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Altså du kommer til å være i en klasse alene, men ha alle timene sammen med andre klasser? Ja, dei aller fleste ivertfall, om det ikkje er alle Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Du skal altså ha noen fag alene med lærer? Lenke til kommentar
Aash Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Du skal altså ha noen fag alene med lærer? Jeg vet ikke sikkert, ikke mange ivertfall. Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Du skal altså ha noen fag alene med lærer? Jeg vet ikke sikkert, ikke mange ivertfall. Nei, det har du ikke.. hun som går i TAF - Helse vg1 nå har i hvert fall ikke det. Hun er også "alene" i klassen sin.. Har du fått vite at du er den eneste seriøse søkeren? Lenke til kommentar
Aash Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 Du skal altså ha noen fag alene med lærer? Jeg vet ikke sikkert, ikke mange ivertfall. Nei, det har du ikke.. hun som går i TAF - Helse vg1 nå har i hvert fall ikke det. Hun er også "alene" i klassen sin.. Har du fått vite at du er den eneste seriøse søkeren? Fikk en telefon ja... Men det er også mange som ikke visste hva dei ville og gjorde det ikke så bra til jul, så oppdaget dei TAF og har utrule lysst til det og får gode karakterer til sommeren! Kanskje eg har eit lite håp? mn skal på intervju i neste uke, så får sikkert vite litt meir da! Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 De snakket om det på skolen ja.. ble oppfordret til å be interesserte med gode karakterer å ringe skolen... På Os ungdomsskole har de dessuten gitt feilinformasjon om linjen og er derfor mange som ikke har søkt. Lenke til kommentar
enrax Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hva linje er det snakk om? Regner med det er elektro linjen? Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 nei.. helse linjen.. er ikke elektro linje på fusa vgs. Lenke til kommentar
Aash Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 De snakket om det på skolen ja.. ble oppfordret til å be interesserte med gode karakterer å ringe skolen... På Os ungdomsskole har de dessuten gitt feilinformasjon om linjen og er derfor mange som ikke har søkt. Etter 1. mars (søknadsfrist) sa eg jo til mangen kva eg hadde søkt på og at det vat TAF-hese. Dei som da har søkt på f.eks Helse og Sosial svarte Kva er det? Burde ikkje 10. klassinger vite slikt? (Eg går ikkje på Os ungdomsskule) eg fekk veta det av rådgjevar og ho anbefalte det siden ho visste at eg var skole flink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå