hitokiri Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nå kan du synkronisere kalender og kontakter i Google med Nokia-telefonen din. Les mer Lenke til kommentar
Surrections Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Æsj, får ikke det til å funke på Nokia 5800! Skjermbildet stemmer dårlig med det som står i oppskriften her http://www.google.com/support/mobile/bin/a...p;answer=147951 Noen som har noen tips? EDIT: ok, først får du opp en skjerm der du skal legge inn epost-adresse osv slik at telefonen automatisk skal finne server og settings. Dette funker ikke. Første gangene kræsjet tydeligvis applikasjonen min, og sendte meg tilbake til start etter dette. Lastet appen ned på ny fra nokia, (en versjon under faktisk 158 i stedet for 160), og denne ga meg mulighet til manuell intasting av info etter automatisk henting misslyktes Endret 27. mai 2009 av Surrections Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Kan dette kombineres med vanlig exchange mon tro? Jobben bruker exchange, men jeg vil ha Gmail'en min også.. Lenke til kommentar
Surrections Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Tviler jeg på. Ser ut som den kun støtter en exchange sercer av gangen. Skulle vært mulig å hatt to helt forskjellige profiler på telefonen, en privat og en jobb, med egne kalendere og egne kontakter. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Dersom denne synkroniserer hele tiden, betyr ikke det at den bruker internett og vil spise regninga di til frokost? Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Fast dataabb. er da ikke så dyrt..hvertfall ikke når jobben betaler:) Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Har en 5800 Prøvd med å opprette sync profiler, har nå 6-7 stk, hvordan i huleste sletter man noen? Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Litt merkelig at dette ikke støtter Gmail som sikkert må være en mer brukt tjeneste enn kalender og contakter. Det krever mye batteri at telefonen skal sjekke e-posten hvert 5 min. Men dette er et skritt i riktig rettning. Nå får jeg sync kalenderen min fra outlook til google og så til mobilen samt ovent med google sine egne tjenester/programmer. Epost får jeg på mobilen og outook samt webgmail. Eneste kontaktene, de blir sync mellom mobilen og google, men ikke gogle og outlook. Håper det kommer en løsning på kontakter mellom outlook-google og støtte for gmail i google sync Endret 27. mai 2009 av EldarH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg