Juden Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Their 9th album, Foot of the Mountain, will be released on June 19, 2009. a-ha står bak dette! Gleder vi oss til dette? Er det noen som har hørt den nye singelen? Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jeg gleder meg, er forholdsvis glad i a-Ha, er spent på om de klarer å fornye seg selv. Analogue var jo forholdsvis bra og annerledes enn det gamle a-ha. Lenke til kommentar
LarsOl Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det ryktes at dette albumet er mer fokusert og synthbasert enn Analouge. A-ha har bevist at de kan beherske mer enn lettbent pop for lenge siden og jeg tror de har insett at de nå kan gjøre det som er gøy istedet for å hele tiden "motbevise" Take On Me. Noen smakebiter her: http://www.amazon.de/Foot-Of-The-Mountain/...09&sr=301-2 De fleste låtene er skrevet av Paul Waaktaar-Savoy. Det vil jeg påstå er et godt tegn for albumet. Gleder meg! Lenke til kommentar
Juden Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Albumet kommer ut i Tyskland imorgen. Vg har gitt terningkast 4 og kaller albumet "gitarfattig".... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå