Dewil Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Nytt bilde fra meg. V2 V3 15sek f13 70mm iso 200 hva synes? Endret 27. mai 2009 av Dewil Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Fikk en litt sånn skrekkfilm hva-er-det-som-henger-i-andre-enden-av-den-kjettingen følelse. Kunne muligens vært mere sentrert, og kanskje skarpere kanter på brygga, men ellers er dette spennende, og mystisk. EDIT: Vignetteringen kunne også gått mere mot svart i kantene. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Simpelt og elegant. Trenger ikke å si mer om det. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Liker motivet. Eneste kritikken jeg har er at jeg synes vignetteringen er litt hard. Det ser litt for kunstig ut, overgangen burde vært litt mykere spør du meg. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Enig med Sutekh. Vignetteringen kunne du slakket med litt på. Ellers ingenting å si enn vakkert. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Takker for kommentarene.. Selv så synes jeg også at vignetten ble litt drøy. Ungikk å si det for så se om det faktisk dukket opp Da kommer det en ny versjon. Edit: Ny versjon i 1.post Endret 27. mai 2009 av Dewil Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Den siste versjonen er definitift best. Kompen liker jeg, selv om kanskje det hadde vært enda mer virkningsfullt å faktisk kutte enda litt mer ba brygga. Fargene er fine og dystre. Vannet er er fint sløret, bruk av ND-filter? I alle fall et godt bilde spør du meg! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) ikke ND filter her gitt. Bare ute om natten skal ha meg et ND8 bare jeg får rota meg til å bestille et. Takker for kommentarer. Edit: Ny versjon 3 Endret 27. mai 2009 av Dewil Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Det er ikke nødvendig for folk med ND-filter, når de ferdes nattestid med kameraet i hånden! Synes versjon 3 fungerte bra, og får i alle fall meg til å tenke mer på hva er det som er på den andre siden av kjettingen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå