tor_erik Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hei! Har GeForce4 Ti 4200, og det virker allerede ganske gammelt syns jeg. Tror dere det er nødvendig å opgradere, eller bør jeg satse på å oppgradere min Athlon XP 1500+ først? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Ti4200 holder enda noen dager. Vent til neste generasjon du, den etter nye FX som kommer nå, så går det nok fint. Den 1500+ hadde sikkert hatt godt av å bli erstattet av en 2800+ Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Ville nok satset på en ca. 1,8-2 ghz prosessor først, kortet holder en stund til, akkurat nå er prossesoren flaskehalsen din. Lenke til kommentar
ripset Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Sats på å oppgradere prossessoren din først. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Ser ikke noe poeng i å oppgradere noe som helst. Systemet ditt holder fint ennå en stund. Kommer selvsagt ann på hva du spiller og hvilke krav du stiller til grafikken. Det er ikke så veldig stor ytelsesforbedring fra en XP1500 til en XP2000 Ville heller prøvd å spare litt penger for å oppgradere til høsten eller nærmere jul. Mitt oppsett er heller ikke noe særlig å skryte av. Har ikke problemer med Generals, Red Faction II, 1942 eller IGI2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå