Kolbu Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hallo, jeg har sittet her en god stund på å prøve å få åpnet noen porter i THOMSON ST780 multimodemet, det ser jo ut til å vær umulig.. sett på noen guider men det funker ikke, er det noen her som har hatt dette problemet før? Noen som eventuelt kan sette opp en guide ? hadde vært kjempeflott:) Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Guide fra telenor på hvordan http://telenor.no/privat/kundeservice/iqRe...e-000000000000} Det jeg gjør er å gå på home nettwork, lete opp maskina som skal routes til, configure opp i høyre hjørne, Add Game or application nederst på sida og velge hva som skal routes. Hvis port/tjeneste typen ikke er listet må det legge til denne først. Lenke til kommentar
Kolbu Skrevet 11. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2009 har ikke svart her på leenge, ga egentlig bare opp, men prøver på nytt: p Hva skal jeg gjøre fra her? måtte legge til Utorrent, for det var ikke i lista over programmer. Lenke til kommentar
Kolbu Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2009 ingen som har dette modemet her som vet hva man skal gjøre? Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Har gjort dette en god del ganger selv tidligere så om tipset fra trn100 ikke hjelper (portforward er forresten en fantastisk bra side for slik hjelp) så kan du godt kontakte meg på PM om ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå