KVTL Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Ikke kjøp varer hos Gooba.no, selv om de ikke opplyser om dette så er de under konkursbehandling. Kjøper du noen varer derfra som du betaler, har du mistet både varer og penger. Se også dette hos Brønnøysund: http://w2.brreg.no/kunngjoring/hent_en.jsp...verdi=888137742 GOOBA NORGE AS Konkurs åpnet: 25.05.2009 Åpnet etter: Oppbud Saksnr: 09-081876KON-AHER/2 Lenke til kommentar
crab87 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Oi, er det sant? jeg kjøpte en vaskemaskin derfra for et år siden. hvordan blir det med garanti/reklamasjon da? Lenke til kommentar
fatboy130 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 f... jeg levert inn Tv min til rep. på garantien ca 1 uke får de ble konkurse! Da er det vel bare å gleme den. Eller må jeg sende krav til konkursbo? Lenke til kommentar
emonium Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 f... jeg levert inn Tv min til rep. på garantien ca 1 uke får de ble konkurse! Da er det vel bare å gleme den. Eller må jeg sende krav til konkursbo? Nei, tv'en er din, så sant firmaet ikke har pant i tv'en. Regner med verkstedet som reparerer den har en serviceordre med navnet ditt på. Finn verkstedet(evt. sjekk med norsk importør hvem som reparerer). Lenke til kommentar
fatboy130 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hemm, ser at det firma som er importør av den tv merke (KTV fra interline as) har også gått konk. lenge før gooba komme å henta tv min. Har googla litt men finner ikke hvem de bruker som rep. firma og Gooba er umulig å komme i kontakt med. Lenke til kommentar
emonium Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hemm, ser at det firma som er importør av den tv merke (KTV fra interline as) har også gått konk. lenge før gooba komme å henta tv min.Har googla litt men finner ikke hvem de bruker som rep. firma og Gooba er umulig å komme i kontakt med. Da blir det nok litt værre. Du kan jo prøve å finne ut hvem som er ansvarlig for konkursboet, og håpe på at tv'en var ferdig reparert. Hvis den ikke er ferdig er det nok bare å kjøpe ny... den er mest sannsynlig ikke reparert siden importøren gikk konkurs tidligere. Lenke til kommentar
fatboy130 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Typisk min uflaks! Mulig jeg kan kreve penger til rep. fra konkursbo, vis tv ikke er levert eller den står til rep noe sted. får ta å ringe å høre med advokat som er oppfør på konkursbo i morgen. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det kan du nok, men når det kommer til saker der konkursbo skal fordeles står større kreditorer langt foran deg i køen. Slik jeg har forstått det er det svært sjelden vanlige kunder/forbrukere får noe igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå