Gå til innhold

BK, Bw fashion portrett.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg føler meg overvåka når jeg ser på dette.

Tror det henger sammen med at øynene hennes ikke er så store, når de da framheves såpass sterkt blir det lett litt voldsomt.

 

Hele bildet bærer sterkt preg av selektiv redigering, øyne, ansikt og kropp virker som de er satt sammen, ikke at det er samme bildet. Jeg overdriver nå, for å få fram poenget.

 

Etter mine begreper virker lyssettinga bra.

 

Jeg syns jeg husker dette bildet fra den nye sida di. Hvis jeg husker riktig, var da førsteutgava bedre.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Jeg føler meg overvåka når jeg ser på dette.

Tror det henger sammen med at øynene hennes ikke er så store, når de da framheves såpass sterkt blir det lett litt voldsomt.

 

Hele bildet bærer sterkt preg av selektiv redigering, øyne, ansikt og kropp virker som de er satt sammen, ikke at det er samme bildet. Jeg overdriver nå, for å få fram poenget.

 

Etter mine begreper virker lyssettinga bra.

 

Jeg syns jeg husker dette bildet fra den nye sida di. Hvis jeg husker riktig, var da førsteutgava bedre.

wtf?

 

sånn som du har redigert dette bildet, så syns jeg du kunne ha hatt enda tettere utsnitt. Effekten i bildet og blikket hennes er ganske sterkt.
Hms, må tenke på det, kansje du har rett der.
Lenke til kommentar

Hele bildet bærer sterkt preg av selektiv redigering, øyne, ansikt og kropp virker som de er satt sammen, ikke at det er samme bildet. Jeg overdriver nå, for å få fram poenget.

wtf?

:)

Mente det ikke bokstavelig, ikke at bildet er sammensatt.

 

Men det er noe med etterbehandlinga som gjør at bildet ikke henger helt sammen i mine øyne.

Uten virkelig å ha finstudert, så virker det som om du har latt torsoen være omtrent ubehandla, og styrt en del med ansiktet, og så har du kjelt litt ekstra med øynene. Helt vanlig prosedyre ved halportrett. Men dette tilfellet stemmer det ikke helt overens fra mitt ståsted.

 

Er du mer med da? Om det er en kritikk du kan bruke til noe, er en annen sak ;)

Det er i hvert fall godt ment :)

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...