Flakkmeister Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Noen som vet med litt sikkerhet når den dukker opp? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Sony har ikke sagt noe, men tviler på at det kommer noe før juletider i såfall. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 We're always looking at ways to reduce costs, replacing the current 65 nanometre Cell chip with a 45 nanometre one probably in middle of year. - http://www.guardian.co.uk/technology/2009/...y-europe-losses Den kommer nok med den nye "PS3 slim" redesignet. RSX fant jeg lite info om, men vil tippe en 40-45nm RSX vil drøye lenger. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Den kommer nok med den nye "PS3 slim" redesignet. nja skeptisk, må huske at cell drar vel ca 90W på 45nm, men at det kommer en mindre størrelse sikkert det ja. men ikke slim som vi kjenner det fra ps1 og 2 . først på 22 eller 16nm ser vi det vil jeg tippe. men det sies jo at bluray også er krympet, sånn at det øker mulighetene for en mindre maskin Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ja det var derfor jeg brukte anførseltegn. Jeg vil også tippe rundt 90W, men for hele systemet. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Ja blir spennede åg se hva som kommer. 250 gig dik. halv størrelse, bedre lydnivå er noe jeg kunne sett for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå