sphaa Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hei. Har nettopp bygd meg en HTPC som står i stuen. I denne forbindelsen trenger jeg noen gode, PENE, små høyttalere som ikke kjemmer bort stua. Har du noen forslag? Krav: - 5,1...Verken flere eller mindre - De må gi god, klar lyd. Jeg er ingen lydfanatiker så høyttalerene trenger ikke topp score i "lyd&bilde", men de må være over middels på pc-lyd scalaen. Trenger ikke sinnsyk bass (Jeg hater dunk, dunk musikk) - PEN. Dette er det strengeste kravet! Jeg vil ikke ha noen stygge, sorte plastikkbokser hengende i stuen min. De må være PENE!!! - Pris. Koster forslaget ditt over 6000 trenger du ikke å nevne de. Smerteprensen går på 6000. Er prisen billigere blir jeg glad. En ting til: Jeg har nå et audigy2 ZE lydkort. Er dette bra nok, eller vil dere anbefale meg et bedre kort? På forhånd takk:) Endret 26. mai 2009 av sphaa Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Audigy2 kortet vil ett mitt øyemål holde i massevis. Samsung HT-BD1252 Sony DAV-DZ660 Sony HTP-B350 Litt usikker på hva du legger i "små" - om du tenker slanke, lite sjenerende høytalere eller type pc-lyd størrelse? Endret 26. mai 2009 av Star Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 http://www.bose.com/controller?url=/shop_o...ass_6/index.jsp http://www.harmankardon.com/category.aspx?...mp;Language=ENG Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Takker for alle svar så langt. Men det har tydeligvis vært en missforståelse, eller jeg var for dårlig til å forklare. Jeg er ute etter pc-høyttalere. D.V.S høyttalere som jeg kan koble rett til utgang på lydkort. Jeg har allerede en forsterker og høytalere, men det skal jeg kvitte meg med. Det eneste jeg vil ha i stuen er HTPC og 6 høyttalere. Til alle som har svart, Tusen takk for innsatsen!! Edit: Star - Når jeg sier små mener jeg slanke, lite sjenerende høytalere OG type pc-lyd størrelse! Men lyden må være så bra og klar som du kan få pc-høyttalere. Høyt volum og "mongo" bass er ikke nødvendig. Endret 27. mai 2009 av sphaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå