Tuttebobo Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei har ett problem, jeg får veldig fort hold når jeg skal løpe. Tar vanligvis ikke mer enn 5 minutter, har bedre kondis en det, men klarer ikke fortsette når jeg får dette. Er det noe man kan gjøre for å forhindre dette? Skjer både om jeg har drukket/spist eller ikke. Veldig irritabelt i og med at jeg spiller fotball. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hold = Sting? Jeg brukte å finne meg en stein å løpe med i ene hånden, noen ganger begge. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Mulig det blir kalt sting ogå. Her heter det hold hvertfall. En sånn nesten krampelignende smerte i brystet, enten på høyre eller venstre side når man løper/puster mye. Å holde i en stein har hjelpi før ja, men er litt vanskelig om jeg spilelr kamp hehe. Tenkte noe man kan gjøre for å forhindre det i å komme til å starte med? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Eller som vi kaller det på godt norsk: Levrahågg! (Leverhogg) Prøv å begynne treningen roligere og ta det gradvis oppover. Se også på løpeteknikken din, mange får hold av at dem "stamper" når dem løper (Setter hele foten i bakken samtidig, istedenfor hælen først) Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 mm takk for ukjent ord Demantios Levrahågg høres kult ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå