Gå til innhold

Blitzkrieg, noen som har prøvd det?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd dette spillet, Blitzkrieg, og kan fortelle meg hvordan det er i forhold til Sudden Strike serien?

http://www.tothegame.com/game.asp?ID=644

Ønsker ikke å laste ned en demo på 100MB via dobbel ISDN... Forbanna kommune, sitter på ADSL men ikke til folket... :grumpy:

Flashpoint... :woot:

des,OUT!

---------------------------------------

we lucky few, band of brothers

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jauda. Du vil nok kjenne deg igjen i mange av tinga. De største forskjellene (vesentlige) for min del 1.) er at når det skytes med artilleri så det dukker opp små ringer på mini-map'en som sier hvor det skytes fra. På denne måten kan du selv skyte mot disse stillingene. det finnes ca. 5-8 forskjellige artilleri-enhter og alle har forskjellige rekkevidder, slagkraft osv. 2.) en tiger-tanks kan knærte 10 t-26 (små russiske blikkboks tankser) uten at den mister så mye som en mutter. Dette er selvfølgelig om de møtes rett mot hverandre. altså; det trengs heavy-anti-tanks (evt. en haug med medium) kanoner for at det skal ha noen virkning på de tyngst pansra tanksene. 3.) supply-bilen kan lage skyttergraver i tillegg til det som du kjenner fra ss. den fjerner også miner. 4.) det er vanlige lastebiler som deler ut ammo til enhetene. Når det ikke er mer ammo i lastebilene kan du kjøre den tilbake til et lager du har der du spawna evt. gå til ammo-dumps som ligger rundt omkring på brettet. 5.) muligheten til mer air-support er også noe som skiller seg ut fra ss-spella.

Men fyf.. er så mange (positive) forandringer fra ss at det ville tatt en dag å ramse opp alle. Selv om du har isdn ville jeg absolutt anbefale deg å laste ned demoen, evt. kjøpt pc gamer etc der demoen helt sikkert følger med. EVT. stole på meg og kjøpt spillet uten å nøle :woot:

PS: http://www.blitzkrieg.de/english/index1.htm <-- om du allerede ikke har vært der :roll:

Lenke til kommentar

Takker for meget godt og utfyllende svar... :woot:

Kikket rundt på hjemmesiden dems i går, ser meget bra ut. Får bare håpe det er enklere å kontrollere mange enheter enn det det var i Sudden Strike.

Uansett, har nå bestilt spillet. :wink:

Kommer 14 mai, hvis ikke tothegame.com tar helt feil...

Flashpoint... :woot:

des,OUT!

---------------------------------------

we lucky few, band of brothers

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...