Desdichado Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Er det noen som har prøvd dette spillet, Blitzkrieg, og kan fortelle meg hvordan det er i forhold til Sudden Strike serien? http://www.tothegame.com/game.asp?ID=644 Ønsker ikke å laste ned en demo på 100MB via dobbel ISDN... Forbanna kommune, sitter på ADSL men ikke til folket... Flashpoint... des,OUT! --------------------------------------- we lucky few, band of brothers Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jauda. Du vil nok kjenne deg igjen i mange av tinga. De største forskjellene (vesentlige) for min del 1.) er at når det skytes med artilleri så det dukker opp små ringer på mini-map'en som sier hvor det skytes fra. På denne måten kan du selv skyte mot disse stillingene. det finnes ca. 5-8 forskjellige artilleri-enhter og alle har forskjellige rekkevidder, slagkraft osv. 2.) en tiger-tanks kan knærte 10 t-26 (små russiske blikkboks tankser) uten at den mister så mye som en mutter. Dette er selvfølgelig om de møtes rett mot hverandre. altså; det trengs heavy-anti-tanks (evt. en haug med medium) kanoner for at det skal ha noen virkning på de tyngst pansra tanksene. 3.) supply-bilen kan lage skyttergraver i tillegg til det som du kjenner fra ss. den fjerner også miner. 4.) det er vanlige lastebiler som deler ut ammo til enhetene. Når det ikke er mer ammo i lastebilene kan du kjøre den tilbake til et lager du har der du spawna evt. gå til ammo-dumps som ligger rundt omkring på brettet. 5.) muligheten til mer air-support er også noe som skiller seg ut fra ss-spella. Men fyf.. er så mange (positive) forandringer fra ss at det ville tatt en dag å ramse opp alle. Selv om du har isdn ville jeg absolutt anbefale deg å laste ned demoen, evt. kjøpt pc gamer etc der demoen helt sikkert følger med. EVT. stole på meg og kjøpt spillet uten å nøle PS: http://www.blitzkrieg.de/english/index1.htm <-- om du allerede ikke har vært der Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Takker for meget godt og utfyllende svar... Kikket rundt på hjemmesiden dems i går, ser meget bra ut. Får bare håpe det er enklere å kontrollere mange enheter enn det det var i Sudden Strike. Uansett, har nå bestilt spillet. :wink: Kommer 14 mai, hvis ikke tothegame.com tar helt feil... Flashpoint... des,OUT! --------------------------------------- we lucky few, band of brothers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå