pairox Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei, jeg bor ganske langt unna de evt. butikkene som kan selge en slik kabel, og jeg lurer på hva prisen ligger på ? det er da snakk om å koble pc til en tv med Scart plugg. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jeg går ut i fra at du er ute etter en overgang fra scart til s-video? En sånn koster 79 kroner (kun overgang, ikke kabel) hos Clas Ohlson, og en enkel modell (altså en som ikke har stilig farge, gull og stor eske) bør ikke være dyrere andre steder. Alternativt, hvis du ikke må ha den i dag og du er langt unna nærmeste butikk, kan du bestille f.eks. en sånn til 16 kr levert. Endret 26. mai 2009 av Rikky Lenke til kommentar
pairox Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Jeg går ut i fra at du er ute etter en overgang fra scart til s-video? En sånn koster 79 kroner (kun overgang, ikke kabel) hos Clas Ohlson, og en enkel modell (altså en som ikke har stilig farge, gull og stor eske) bør ikke være dyrere andre steder. Alternativt, hvis du ikke må ha den i dag og du er langt unna nærmeste butikk, kan du bestille f.eks. en sånn til 16 kr levert. Hehe, er noen km ja, er vel mer min lathet om å sjekke prisene der det er snakk om. Men fungerer en slik du sendte link til når jeg skal koble pcen til tv-en ? har ikke peiling på sånne, men det så ikke helt patent ut Endret 26. mai 2009 av pairox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå