pairox Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hei godt folk. Jeg skal neste helg i en bursdags-fest der temaet er Superhelt. Alle skal kle seg ut som superhelter, og jeg hadde et smågigantisk miniproblem med å finne ut hva jeg skal kle meg ut som. Jeg har tenkt på standard figurer som Superman, Spider-Man, Hulk osv. Men det er for kjedelig. Noen som har noen forslag? Det skal ikke være en barnefest for de som tror det, noe som er morsomt/har draget er veldig akseptabelt Hvis noen har forslag om hvor jeg får kjøpt utkledningen/hvordan jeg skal kle meg ut som helten på best mulig måte, bare vær løs i snippen å kom med forslag Venter i spenning på gode tilbakemeldinger (Jeg tror ikke det er noen annen plass på forumet jeg kunne postet denne tråden, men i så fall - beklager) Hammertime.o Endret 26. mai 2009 av pairox Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Captain america, woo (Y) Eller en random villain.(Dr.Doom) Eller magneto; Hvordan du får tak i disse vet jeg ikke though. Endret 27. mai 2009 av geedoo Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Her er to fete forslag! Green Lantern Dr. Manhattan Endret 27. mai 2009 av Shoegazer Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ikke en superhelt, men like fult et fremragende forslag: Two-Face Gjør det stilfullt og legg litt tid og penger i det så kan det bli helt fenomenalt. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Roar Strand da ? Går jo rykter om at han er supermann. Endret 27. mai 2009 av vargaz Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 The Riddler Fanthomas Superlangbein Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Tick eller møllemanen Edit: Med tanke på kostyme er vel Hancock ganske enkel å kle seg ut som Endret 27. mai 2009 av Andie93 Lenke til kommentar
pairox Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Takk for flotte forslag! Setter også pris på flere:D Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt Sputnik! Det hadde høsta latter og sang Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Captain Obvious Flash Fatman En av Powerpuff jentene Lenke til kommentar
kimman Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Er det fest med alkohol i bildet? Da anbefaler jeg som Andie93 sa, kle deg som Hancock og hold en whisky flaske i den ene hånden hele kvelden.. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Haha! Må jo bli Roar Strand! Ingen over ingen ved siden! Nice suggestion Vargaz. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Haha, stemmer for Duffman eller Superlangbein. Ellers har du jooo. He-Man er alltid en slager Og så har du jo Super Mario! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Stemmer for Duffman eller Fanthomas. Skulle foreslå de selv Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Er det fest med alkohol i bildet? Da anbefaler jeg som Andie93 sa, kle deg som Hancock og hold en whisky flaske i den ene hånden hele kvelden.. Duffman BILDER +1 Eller så kan du gå for Batman eller Super Mario Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Kjøp deg en Barcelona-drakt med Messi på ryggen. INGEN kan nekte på den! Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Om du er litt spillnerd kan du jo være en av disse karene: Halo Metal Gear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå