Gå til innhold

PC-bag/"skolesekk". Anebfalinger?


Anbefalte innlegg

Hei

 

 

Tenkte å investere i en ny PC-bag, men trenger òg plass til bøker: penner, kalkulator og annet nødvendig, altså en "skolesekk" med plass til PC. Ønsker en som ser stilig ut, men har enda tilgode å finne noen gjør nettopp det; det meste av det som selges i vanlige butikker ser veldig traust og kjedelig ut, synes jeg. Dr få som ser bra ut, har sjelden plass til særlig mye bøker.

 

Fikse løsninger som gjør livet enklere er alltid gøy (rom for MP3-spiller, strømadapter osv.). Må forøvrig ha plass til laptop mellom 12-14".

 

Ellers liker jeg ikke "messengerbag", vil helst ha en ryggsekk - men jeg er åpen for alle forslag. Har satt en makspris på 2000 kroner.

 

På forhånd takk.

Endret av Billy-the-kid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skrev bag, fordi jeg ikke vet helt om jeg vil ha ryggsekk, messengerbag e.l. ... Tenkte «bag» var en slags fellesbetegnelse for slikt. :p

 

Har en vanlig ryggsekk nå, og har hatt PC-en i den, men det er ufattelig tungvindt. Skal uansett ha noe nytt å ha med meg skolesakene i, og tenkte det kunne være greit å kjøpe noe som er litt mer tilpasset PC. Vet det finnes, har kikket litt hos Apple, men klarer ikke å bestemme meg.

 

:)

Lenke til kommentar

Du får kjøpt sekker med rom til pc mange steder. Gå i en butikk som selger sekker og bager og sånn, der har de det garantert. Ellers tror jeg de har det i en del elektronikkforretninger.

 

Jeg personlig syns sånne sekker er utrolig stygge, og vil anbefale deg en messengerbag i skinn eller kanvas. Det får du også kjøpt en del steder, men det kan være litt dyrt, hvertfall i skinn. Så i stedet for å kjøpe nytt kan du jo spørre foreldre/besteforeldre om de har noe på loftet. Du finner også en del kult på loppemarkeder og i vintageforrestninger. Da får du noe ikke alle andre har, til en god pris/gratis.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Uansett, tilbake til trådens emne og bort fra alt som handler om språk, så er jeg veldig fornøyd med min sekk fra Samsonite.

Den er helt sort, har egen lomme til data (passer for maskiner som er ≤15") og det er med slik "memory foam". Det er egentlig bare et nokså tykt lag med skumgummi, som husker hvordan formen på maskinen er og holder seg slik, litt sånn som tempur-madrasser.

 

Har 4 rom, ett stort til datamaskinen, matpakke, strømkabel, vannflaske etc (i dette rommet ligger da lommen). Videre er det et dokument-rom, med 3 skiller hvor du kan ha papirer. Så kommer det et lite rom med et par lommer, noen med glidelås og andre uten, og til slutt et lite rom med plass til nøkler, penner etc.

I tillegg er undersiden dekket med et gummi-lignende stoff, slik at slitasjen blir minket.

 

Her er blant annet et lite bilde;

http://www.amazon.com/Samsonite-LP220-Lapt...k/dp/B000MNSUZ2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...