Gavekort Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Sånn, da har jeg søkt på linja, er jo forsåvidt lenge til, men hvordan er det med hybler der oppe? Ønsker egen hybel med eget bad og sånt, gnaske sentrert. Finnes det eller er det noe som ikke eksisterer der oppe? Hvis noen vet noe om det og kunne listet noen alternativer bare så hadde det vert fint Du vil nok ikke angre! Hybelutvalget på Andenes er topp! Sentralt vil hybelen din uansett være, for Andenes er ikke store plassen. Spesifikt så vet jeg ikke hvilken hybel du burde velge, så du får nesten undersøke det litt bedre. Men selv bor jeg i Fridtjof Nansensgate 61, også kjent som "romlinghuset". Det er en svært greit plass. Forøvrig så kan du ta en titt her: http://ikkepedia.org/wiki/Romling Der får du en god dose internhumor, og et lite innblikk i hvordan det er å være romling. Lenke til kommentar
Gislur Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 No har eg og søkt Romteknologi. Det ser berre altfor kjekt ut. Det eg har tenkt på litt er kor mykje av reisa reisestipedet dekkar. Eg ser at ein tur opp der vil koste rundt 6000kr. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) No har eg og søkt Romteknologi. Det ser berre altfor kjekt ut. Det eg har tenkt på litt er kor mykje av reisa reisestipedet dekkar. Eg ser at ein tur opp der vil koste rundt 6000kr. Tullball! Det koster 2000-3000 tur/retur. Reisestipendet skal dekke det. Det er bare å glede seg! De har nettopp gått til innkjøp av Lego Mindstorm, Quadrocopters og skal sette opp teleskopet igjen! Endret 6. februar 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Sigurdtho Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nice! Men jeg lurer på en ting Hvor mange hjemreiser er det som vanlig? kun feriene eller? Og er det sånn lørdagsskole hver helg ? Lenke til kommentar
Gislur Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Stipendet dekkjer tre heimreiser i løpet av skuleåret. Kor mykje laurdagsskule ein har kjem vel an på kva ekstra fag ein tar. Eg har planar om å ta generell studiekompetanse, matematikk R1+R2 og Fysikk1. Ser for meg ein del ekstratimar:D edit: http://www.lanekassen.no/Hovedmeny/Stipend-og-lan/vg/Dette-kan-du-fa/Reisestipend/ Endret 9. februar 2011 av Gislur Lenke til kommentar
RandomNOOB Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Alle som har tenkt seg til Andenes og VG3 Romtek, burde se denne filmen: og ja det er sånn det er. : ) (litt gammel men men) Lenke til kommentar
Sigurdtho Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Har nå fått svar på at jeg kommer inn Lenke til kommentar
Smedson Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Ser ut som vi kommer til å hilse på hverandre om ikke så lenge Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 gled dere og start letinga etter hybler ASAP helt klart at huset nede i skoleveien 21 eller hva det var er en av de niceste plassene!! Lenke til kommentar
concarne Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 gled dere og start letinga etter hybler ASAP helt klart at huset nede i skoleveien 21 eller hva det var er en av de niceste plassene!! Hva er det som gjør plassen så nice da? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 nyoppussa, stor flatskjermtv i stua og fine rom. 2 rom med større senger også Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 27. april 2011 Del Skrevet 27. april 2011 Som om den gjennomsnittslige romling får bruk for større seng liksom. Men Skolegata 21 er the shit. Det er der de kule gutta henger. Og griller i solnedgangen. Og andre ting som ikke egner seg på internett. Lenke til kommentar
Gislur Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Nokon som har budd på 7kvm-hybelen i Fr. Nansensgate 61? Er litt usikker på størrelsen her Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Nokon som har budd på 7kvm-hybelen i Fr. Nansensgate 61? Er litt usikker på størrelsen her I hvilken etasje? Lenke til kommentar
Gislur Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Nokon som har budd på 7kvm-hybelen i Fr. Nansensgate 61? Er litt usikker på størrelsen her I hvilken etasje? 1.etasje Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Nokon som har budd på 7kvm-hybelen i Fr. Nansensgate 61? Er litt usikker på størrelsen her I hvilken etasje? 1.etasje Ikke i kjelleretasjen? Jeg bor i den hybelen med den lille kjøkkenkroken, som er den store av de i første etasje. Plassen der er rimelig grei, du har god plass til PC, anlegg og 4-5 besøkende. Du har også en stor seng, noe som de andre hyblene der mangler. Det finnes bedre hybler til den prisen, men det er bare småpirk, for det er en grei hybel. Lenke til kommentar
Cazi Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hei. Noen som er i andeby enda eller? Kanskje noen hadde vært interessert I treff? Kjenner ingen her, hadde vært morsomt å møte noen folk så man ikke sitter helt aleine Lenke til kommentar
nettløva Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hei. Noen som er i andeby enda eller? Kanskje noen hadde vært interessert I treff? Kjenner ingen her, hadde vært morsomt å møte noen folk så man ikke sitter helt aleine skal opp om en ukes tid... gleder meg sykt hvor skal du bo? har du husket sovepose til "turen" om 2 snaue 2 ukers tid? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Dere må oppdatere meg! Jeg er litt spent på hvordan dere vil ha det der oppe. Jeg var romling sist skoleår, og savner det utrolig mye! Jeg kan svare på eventuelle spørsmål som dere har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå