weebl Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 du syns ikke det skjer mye nå altså? nei der oppe på Andenes skjer det ikke mer enn du finner på selv. det er noen fester osv i helgene da. tar ikke lang til å bli kjent med folk osv. i fjor så hadde almen og romfag bli kjent fest like etter skolestart hvor vi tok inngang osv. MEN jeg tror ikke at han som leide ut lokale i fjor vil leie ut til almenn/romfag igjen i år. den delen er de der oppe bedre på som har fått med seg allt bygdesladderet. ellers så er det bare å hive igang en fest til neste helg dere romlingene! det gjorde vi og det er en god måte å bli bedre kjent med hverandre og antakeligvis så kommer det noen lokale og banker på døra også Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Jeg kan bekrefte at oppmøte er onsdag 09.00 i kantinen. Forøvrig kom jeg opp mandag ettermiddag og fikk egentlig kun med meg innsiden av hybeln og litt omegn, men skal heller legge ut på en større ekspedisjon til morgendagen. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 hvor er det du bor ? Selv holder jeg til i kjellere'n på haugnesvn 19A God plass, egen stue, soverom, kjøkken, gang, inngang og bad <3 Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Ah. Kult. Jeg bor i skolegata 21, som er rett ved stranden på vestsiden blir det vel. Fikk pcen i posten i dag. Satan for et vær. Lumske vinder. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Ja og akkurat nå så hagla det litt og Fikk også PC'n i posten idag samt mitt Logitech G51 surround system Så klart har ikke komplett klart å gjøre jobben sin så PC'n funker ikke får jeg får ram i posten om 5dager eller noe, må klare meg med en MSI wind til da Gleder meg til imorra, håper jeg finner kantina Er langt for deg til skolen da Trenger 2-3 minutter jeg Er heller ikke langt til den lokale prix heller Endret 18. august 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 18. august 2009 Forfatter Del Skrevet 18. august 2009 Blir ihvertfall greit å våkne av en iskald vind i ansiktet hver morgen på vei til skolen Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 FilleteBill du bor i en av de definitivt feteste hyblene der oppe! har du/dere framdeles den svære flatskjermtven i stua? Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Jupp, det har vi nok Forøvrig er det digg med boblebad Bodde du her, weebl? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Boblebad Men du er ikke så heldig fordet da Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Hva tenker du på? Jeg må forøvrig si han læreren Hugo vet hvor skapet skal stå; "røykere kan stå på gravplassen å røyke" 1 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Vel, du har ikke din egen leilighet, men det er ikke problemet, problemet er at du ikke vet hvem du kommer til å bo sammen med i året som kommer, og åssen skal dere bli enige om hva dere skal se på ? Egen TV FTW åssen er skjermen ? Endret 19. august 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Har en liten TV på rommet om det blir problematisk Ellers har vel weebl et par erfaringer på det feltet, om han bodde her, that is. Skjermen er digg. Første gang jeg bruker WS Ot: Der kom solen, nå så vannet veldig fristende ut. ^^ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Må du tenke på kalde, kalde vinden da Men frista litt ja F**** får ikke PC'en til å funke, tror posten har føcka den til Endret 19. august 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
weebl Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) jeg bodde ikke i skoleveien 21 nei men jeg har vært der en del bodde i fridtjof nansens gate 61 jeg. boblebadet i skoleveien 21. funka i alle fall ikke i fjor da. og havet er fristende helt til du har klart å løpe langt nok til at det treffer ballene! og ja hugo er en bestemt mann! men dere skal få se iløpet av året hvor awesome han er! Endret 19. august 2009 av weebl Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Da var nok en skoledag over, kom nesten akkurat hjem. Savna virkelig bilen idag da bussen gikk fra meg til oksebåsen Lenke til kommentar
weebl Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 hehe vet hvordan det føles du! sykel er en grei ting å skaffe seg der oppe! selv om det ikke er store avstandene å gå så er det greit å sykle Lenke til kommentar
Morka Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Beklager for å dra opp en skjitgammel tråd. Jeg gikk selv romteknologi for et par (dritmange) år siden. Blir kjelleren i Edmunds gate (21?) fremdeles leid ut? Lenke til kommentar
uncle_sylvert Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) fikk telefon om at jeg var kommet inn for en uke siden, håper at dere fortsetter å svare på denne tråden. den har gitt meg utrolig mye nyttig informasjon. Endret 17. april 2010 av uncle_sylvert Lenke til kommentar
uncle_sylvert Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) .. Endret 18. april 2010 av uncle_sylvert Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg skal også begynne på Andøy VGS. Hadde vært hyggelig om jeg hadde sett noen andre fra forumet der oppe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå