weebl Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Når jeg var romling hadde vi teria, riggen og den plassen med gamle snørrfulle fiskere og alle var rådyre </gamling> Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Riggen er fortsatt oppe, men de tar som regel 100 kr i inngang. Snurrefulle fiskere, så mener du nok mea. Den er fortsatt oppe også og har gratis inngang. Men teria har jeg ikke hørt om? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Lå et lite stykke opp fra ica i retning polet. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Ica, var kanskje der rimi ligger nå? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Ica, var kanskje der rimi ligger nå? https://www.google.com/maps/@69.320032,16.123162,3a,75y,83.74h,82.64t/data=!3m4!1e1!3m2!1sSyzmWn6YFdHgKfseF7de7Q!2e0 1 Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Når jeg var russ så hadde vi bilfest… …inne på skolen. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 blueEAGLE, Det har faktisk vært snakk om å gjøre det i år også, siden tidligere russ har gjort det. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 VI kjørte en liten blå VW polo gjennom skolen husker jeg, går perfekt gjennom døra ved mekken Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Blir Grisefest snart også. Er vist en tradisjon, men enda ikke skjønt helt hvorfor Lenke til kommentar
weebl Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Grisefesten ja, er det folk som tør å leie ut lokaler til årets russekull enda? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Grisefesten ja, er det folk som tør å leie ut lokaler til årets russekull enda? høres ut som det har skjedd litt av hvert før? Aner ikke hvor det skal skje. De tidligere festene som har blitt holdt er ailhuset og riggen sine lokaler. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Vi hadde det i de lokalene ved siden av hvalsafarien. Husker ikke hva det heter, eller mye fra festen. 1 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Mulig det er riggen du snakker om? Vet dog ikke om de leier ut. Husker heller ikke all verden fra festene hittil...Mange av årets romlinger har startet å lage sin egen alkohol. Det går mer og mer i cider, siden det er lettest å lage Endret 10. mars 2014 av GtHoo Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Tror ikke det var riggen. Hjemmebrygging ja. Vi brygget øl og cider selv også, det smakte hor men fungerte. Det gikk et rykte i bygda at vi drev med hjemmebrenning og solgte til mindreårige, noe som selvsagt ikke var sant. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Flere har kjøpt kit herfra http://homebrewingcaps.com/Det smaker faktisk ikke så ille hvis man klarer å finne riktig juce å bruke.Øl tror jeg ingen har brygget her oppe av oss, men jeg vurderer å prøve det også. Utleieren min er vist helt i mot alkohol, og nevner det nesten hver gang jeg treffer han. Så lurer på hva han hadde sagt hvis han så meg full. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Kittet kan dere kjøpe på Europris på Sortland, men malt/humle/gjær/etc får du selv kjøpe etter ønsket kvalitet. Hvilken hybelvert er det? Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Hybelverten for vikangata 1. Har hørt mye om tidligere romlinger som har ødelagt hybelen og bråket på natten pga fest, så er 99% sikker på at det er grunnen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 I kjelleren til det hvite huset? Fikk alltid høre over hvor nazi de var fra de som bodde der når jeg gikk romtek. De brygget en shitty Kiwi-vin og ble truet med utkastelse om de ikke sluttet med det. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 (endret) Fargen på huset kommer jeg ikke på nå. Jeg bor mer i ca halve 1 etasje i huset.Men kan ikke tenke meg at det er utkastelsesgrunn. Er ikke noe ulovlig i det. Skjønner jo at utleier sier fra hvis det er noe sterk lukt, men ellers? Endret 10. mars 2014 av GtHoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå