Pubé Skrevet 18. oktober 2013 Del Skrevet 18. oktober 2013 Etter i morgen lukkes dørene på Jeppes for godt. Lenke til kommentar
StarGirl Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Er farlig å bo på Andenes... http://www.dagbladet.no/2013/09/18/nyheter/andoya/rakettoppskyting/29344765/ Det er første gang det går så galt på en oppskyting, så tror du kan ta det rolig Bare ikke gå ut på den moloen når det virkelig blåser , da er det farlig! Hvordan går det der oppe btw? Og hvordan går det med Hugo? Endret 4. november 2013 av StarGirl Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Tror ingen romlinger ble skremt av det som skjedde. Går rimelig bra! Begynner å bli litt mørkt, og det kom noe snø for noen uker siden, men alt har forsvunnet nå. Det er dog mulig det blir litt mye drikking: Lenke til kommentar
weebl Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Blir aldri for mye drikking som romling, det blir bare for lite penger.Tro meg, romlingkullet 08/09 som jeg var i konsumerte til tider groteske mengder alkohol og det ble da romteknologer av oss også, har tre arr som minner av russetia der oppe, var ganske katastrofale standarder. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Alkohol tok opp en god del av mitt budsjett ihvertfall, resten gikk til havregryn. 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Jepp, romlingdietten er ikke spesielt sunn, når jeg reiste opp hadde jeg bearnaise saus på alt jeg lagde til middag i en måned, gikk opp 8kg. Det gikk over da,knekkebrød med Bringebærsyltetøy og smør om man skal spise noe ekstra godt er skremmende slankende om man kun lever på det i tre uker Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 I de verste dagene jeg hadde så var det tørr cornflakes (melk var luksus) og Grans Bare Øl. 1 Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 I de verste dagene jeg hadde så var det tørr cornflakes (melk var luksus) og Grans Bare Øl. Virker som du hadde noen virkelige gode prioriteringer, skulle tro dere drakk på hverdager også Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Thats an art you need to learn young spaceling. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Øl i hverdagen og sprit i helger? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Det går mest etter budsjett. Lenke til kommentar
njuubin Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Søkt, håper jeg kommer inn! Men har noen spørsmål, håper dere som vet kan hjelpe meg! Er det lett å få seg et sted å bo? Hvor mye må jeg regne med å måtte betale for hybel/rom i mnd, og er det typisk kollektiv eller egne hybler/leiligheter som vanligvis blir brukt? Håper på kjapt svar, er vel på tide å søke seg sommerjobb snart også Lenke til kommentar
weebl Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Du får tilsendt liste over hybler på Andenes, enkelt å finne noe og om du sliter så hjelper sikkert Hugo deg, det vanlige er kollektiver og det kostet en plass mellom 3 og 5000 alt etter størelse osv. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg går her nå, og jeg bor i egen hybellelighet. Jeg "sover i stua", og har egen inngang, bad, gang og kjøkken. Jeg betaler 3000 i måneden ink strøm. Vet om en i klassen som bor for ca 2500 kr måneden, men han bor med 2 andre.Tror ikke det skal være noe problem å få hybel her oppe. Som weebl sa, hugo sender ut hybellister i god tid før skolestart Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Tips: Kollektivet i Skolegata helt nede ved stranda(?) Var iaf veldig Nice den gangen jeg gikk der i 08/09 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Du mener helt nord i Strandgata? Ved dekkhuset med den store "terrassen"? Det er ganske fint der ja, men de har bygget opp en ganske liten toleranse for bråk der etter et par dårlige episoder, om det er noe du bryr deg om. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Du mener helt nord i Strandgata? Ved dekkhuset med den store "terrassen"? Det er ganske fint der ja, men de har bygget opp en ganske liten toleranse for bråk der etter et par dårlige episoder, om det er noe du bryr deg om. Var du med på noen av de dårlige episodene? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg tenker på det kollektivet i kjelleren i det hvite huset helt nede ved stranda, det over dekksenteret er Forsåvidt også veldig nice, jeg er vel delvis skyldig i episoder med bråk begge stedene Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Du mener helt nord i Strandgata? Ved dekkhuset med den store "terrassen"? Det er ganske fint der ja, men de har bygget opp en ganske liten toleranse for bråk der etter et par dårlige episoder, om det er noe du bryr deg om. Var du med på noen av de dårlige episodene? Nei, var ikke det. Jeg tenker på det kollektivet i kjelleren i det hvite huset helt nede ved stranda, det over dekksenteret er Forsåvidt også veldig nice, jeg er vel delvis skyldig i episoder med bråk begge stedene Jeg tror jeg vet hvilket hus du tenker på. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeppes ble jo lagt ned i høst og det syns jeg jo var synd. De solgte jo pils til 20 kr for 0.4L :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå