GtHoo Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg og noen andre romlinger er i Andenes å kjører rundt mens vi enda har tilgang til bil. Noen andre som vil være med? Jeg og noen andre romlinger er i Andenes å kjører rundt mens vi enda har tilgang til bil. Noen andre som vil være med? Jeg og noen andre romlinger er i Andenes å kjører rundt mens vi enda har tilgang til bil. Noen andre som vil være med? Jeg og noen andre romlinger er i Andenes å kjører rundt mens vi enda har tilgang til bil. Noen andre som vil være med? Jeg og noen andre romlinger er i Andenes å kjører rundt mens vi enda har tilgang til bil. Noen andre som vil være med? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Jeg er med i dag, kom frem klokka 09 i går etter å ha kjørt i ca. 26 timer, sov i tolv timer. Har egen bil da. Endret 17. august 2013 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg er med i dag, kom frem klokka 09 i går etter å ha kjørt i ca. 26 timer, sov i tolv timer. Har egen bil da. sendte deg en PM Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hello alle nye romlinger (det nye kallevanet deres)! Jeg er romlingjenta dette året og bor i andenes som alle andre romlinger! skal prøve å fortelle litt om litt av hvert, og hva dere trenger å vite Litt om Hugo: Hugo er bossen av det hele, og startet linja for over 20 år siden. Han har full vetorett over Renates (deres andre lærer, org.tysk) forslag som stadig blir nedstemt, noe hun ikke ser ut til å like, men som morer elevene Ser mange av dere fortviler over at hybellista ikke har kommet ennå, men om Hugo har sakt at den kommer, så kommer den! Han vet hva han driver med, og fikser alt mulig på en gang! Hugo er mystisk mann som har mange historier å fortelle, det er viktig å ikke glemme at Hugo er en genial om morsom mann! Gjennom året får man oppleve fantastisk natur, mørketid, nordlys,midnattssol! Du får være med på å lage og skyte opp en studentrakett på Andøya Rakettskytefelt, to ganger i uken har dere undervisning der. I mars-tiden blir det studietur, kan være hvor som helst men pleier å være USA, der man besøker NASA og andre steder! Det sosiale livet her er ganske bra, man får god kontakt med de andre romlingene og noen ganger studiespess-folka! Når det kommer til jenter.. det er ikke mange jenter! MEN, det er noen, og som eneste jenta dette året (ja, jeg er jente og feminin) trives jeg godt! Ellers.. bare spør Ikke glem at Hugo er bannlyst fra cuba og at hugo flytter fjellet til seg framfor å dra til fjellet. 3 Lenke til kommentar
StarGirl Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Ikke glem at Hugo er bannlyst fra cuba og at hugo flytter fjellet til seg framfor å dra til fjellet. Hmm, det viste jeg ikke! Det er mange ting man ikke vet om Hugo, og det man vet gjør han til en mystisk mann! Men så lenge du er snill mot Hugo, så er Hugo snill mot deg 1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Så lenge du er awesome så er Hugo Awesome tilbake heter det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hugo er som oftest snill til tross for nordlendings-temperamentet. Bare push han litt så skal jeg love deg at dere får høre om flere interessante historier fra hans mystiske fortid. Spør han om den gangen han kjøpte et F16-fly. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hørt om det flyet allerede. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Er det Kaymeerah som plaprer? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Var litt overraska over å møte han her oppe, men nei. Hugo fortalte det av seg selv når han viste oss hvor hallen til flymek hadde vært. Nå får jeg traske gjennom vind og rein til skolen. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Prøv å se om dere får historien om de narkotikasmuglende nonnene han møtte Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Prøv å se om dere får historien om de narkotikasmuglende nonnene han møtte Du tuller? o.O Skal se om jeg får høre det i morgen! Han snakker en del om tidlige elever og hva de har oppnådd osv. Endret 27. august 2013 av GtHoo Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Prøv å se om dere får historien om de narkotikasmuglende nonnene han møtte Han lurte på hvor vi fikk vite om dette, så vi viste han tråden Han begynte å le, og sa han hadde bod på en nonnekloster. Han skal vist vise oss bilder senere. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Du har ikke turt å spørre om Cuba enda, da. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Hugo har vist vært fengslet i Cuba. Det var visstnok under en krig(?) og en engelskmann hadde angitt Hugo. forsto det som det var en missforståelse at han var fengslet. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 En medelev hadde vist spurt Hugo om cuba. Engelskmannen som hadde angitt han hadde vist også angitt en annen person. Forsto det som at Hugo ble fengslet uten noe skikkelig grunn. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Sikter du til anmeldt eller siktet? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Fikk se et bilde av han og nonnene, men han sa ikke noe rundt det. Lenke til kommentar
GtHoo Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Er farlig å bo på Andenes... http://www.dagbladet.no/2013/09/18/nyheter/andoya/rakettoppskyting/29344765/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå