Ravis Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg overfører bildene mine til en annen PC v.hj.a cd'er. På denne måten er jeg rimelig trygg(2 pc'er + cd'er). Hvordan kan jeg på en lett måte identifiserer _forskjellen_ på harddiskinnholdet fra gang til gang? Jeg ønsker altså å finne frem til nye og modifiserte filer, men også de som er slettet siden sist. Jeg kunne jo brent nytt sett med cdæer hver gang, men med så mange tiff filer jeg etter hvert vil få vil det være uakseptabelt. Takker for tips!! Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 29. august 2003 Del Skrevet 29. august 2003 hmm i mappen din kan du høyreklikke å velge "sort by" eller noe... prøv å velge sort by date, eller sort by date modified, du kan jo seff legge de nyeste i en ny mappe men det er seff for mye stress, du har nok et system... Lenke til kommentar
Elph Skrevet 30. august 2003 Del Skrevet 30. august 2003 Ett backup programm er nok det beste vil jeg tro, disse sjekker jo mot de filene man allerede har og tar kopi av de nye, og kan sikkert og ta hensyn til om noen er slettet osv. Titter for øyeblikket på ett slikt fra Ceren, fulgte med bladet Komputer for alle, er gratis og virker ok i følge omtale, skal installere det ved annledning, har i tillegg til bilder en stor samling MP3 filer jeg ønsker å ha skikkelig backup rutiner for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå