DecadentAtheist Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hadde en fantastisk ferie! Har sosial angst. Bestilte ferien for to, men endte med å dra alene. (ekstra stor seng for bare meg iaff. ) Var utrolig motivert for å være sosial, og det klarte jeg garantert. Var veldig heldig og endte tilfeldigvis opp med en gjeng med kjempehyggelige sosiale folk. En av dem spesielt dro meg med videre, og endte etterhvert opp med å dra å feste om kvelden. Betalte tilsammen ca. 1500 kroner i drinker og festet 3 dager på rad. Det var helt vanvittig, og den fylla var en passende unnskyldning til å fjerne så å si all angst jeg hadde. Hver natt var jeg uten sosiale hemninger, noe jeg aldri har vært i nærheten av i hele mitt liv. Snakket med flere personer som alt i alt var langt mer sjenerte enn meg. Brukte masse tid på dansegulvet, noe jeg alltid har holdt meg langt unna, men hadde sikkert danset mer om jeg bare hadde orket. Fikk flere komplimenter på dansinga også, men om det var berettiget vet jeg ikke. Lurer på om det i det hele tatt er mulig å danse "dårlig" på et utested. Det var ei kjempesøt jente (7-8 på "skalaen" ville jeg tro) som så og smilte til meg ganske ofte, og virket ganske interessert. Med en fullt-mulig ONS med ei veldig søt jente, og meg som er godt over middels glad i sex og savner intimitet betydelig, samt at utestedet stengte om 0,5 - 1 time, var ikke valget vanskelig: Jeg festet og var sosial med så mange som mulig, så lenge som mulig. Er flere grunner til at dette var en fantastisk ferie også, men det kan forbli hemmelig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Så bra! Ønsker deg all lykke, også håper vi at vi kommer til å se den blide DecadentAtheist når han returnerer tilbake til Noruega. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ble glad av å lese dette Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå