Gå til innhold

HP Compaq Presario CQ70-230| Et bra kjøp?

Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg har tenkt å kjøpe ny bærbar PC, og jeg trenger noen råd.

Jeg trenger noe som kan la meg spille enklere spill som The Sims 2 (muligens 3), surfe rundt på nettet, se på filmer og lytte til musikk. Webcam og mikrofon er også greit å ha.

Den må ikke være for tung, og MÅ ha innebygd trådløst nettverkskort.

Jeg fant denne pc'en. Den har en pris jeg kan leve med, og har spesifikasjoner jeg tror funker. Jeg trenger bare råd av noen som faktisk har peiling.

HP Compaq Presario CQ70-230 Intel T3400 : 5 490,-ink. mva.(Hva vil forresten "mva." si?)

Kopiert og limt inn fra http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=103195:

HP Compaq Presario CQ70-230 er en god laptop til en fantastisk pris. HP Compaq Presario CQ70-230 er godt spesifisert med prosessor fra Intel og 3GB minne. HP Compaq Presario CQ70-230 er utstyrt med trådløst og kablet nettverkskort, web-kamera og DVD-brenner.

Spesifikasjoner:

*

CPU : Intel Pentium Dual Core T3400

*

Skjerm : 17" WXGA

*

Minne : 3GB DDR2 667 Mhz(Maks 3 GB minne)

*

Harddisk : 250 GB SATA-harddisk, 5400 rpm (opptil 9 GB partisjon for gjenoppretting av system)

*

Grafikk : NVIDIA GeForce 9200M 256MB dedikert minne

*

Optisk enhet : Lightscribe Super Multi DVD-brenner (+/-R +/-RW) med støtte for to lag. Lag disketiketter av høy kvalitet direkte fra PCen

med LightScribe: Bare brenn, vend, brenn.

*

Lydkort : 3D Sound Blaster Pro-kompatibel lyd, 16 bits integrert Altec Lansing høytalere.

*

Batteri : 6 cellers litiumionbatteri (li-lon) (65 W vekselstrømsadapter)

*

Eksterne porter : 3 USB 2.0, 1 HDMI-kontakt, 1 VGA port, 1 RJ45 ethernet connector, 1 headphones-out, 1 mic-in

*

Webcam: Ja, integrert i toppen med integrert mikrofon

*

Fingeravtrykksleser: Nei

*

Blåtann: Nei

*

Nettverkskort : 10/100 LAN integrert, 802.11 b/g

*

Tastatur : 101 tasters kompatibelt tastatur (PAN Nordisk tastatur)

*

Vekt : 2,75 kg

*

Operativsystem : : Windows Vista Home Premium Edition (Norsk, Dansk, Svensk, Engelsk)

*

Programvare :

Microsoft® Works

Microsoft® Internet Explorer

Windows Mail

Adobe® Reader

Windows Media Player

Windows Photo Gallery

DVD Play

Windows Movie Maker

Windows DVD Maker

Cyberlink DVD Suite

Windows Media Center

* Garanti : 1 år, innlevering til innsamlingspunkt, deler og arbeid. En 2-årig garantiutvidelse er tilgjengelig (HP Care Pack U4819A, U4819E)

*

Annet : HP gjenopprettingspartisjon (inkludert mulighet til å gjenopprettesystem, programmer og drivere separat). Valg for ny tildeling av gjenopprettingspartisjon. Verktøy for å lage gjenopprettings-CD/DVD

Så, om det er noen her med litt peiling som kan fortelle meg om dette er et godt kjøp eller ikke, hadde jeg satt veldig pris på det. Takk på forhånd.

Endret av ChristerD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...