andy89 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hei Når jeg starter pc'n så kommer jeg bare til der xp laster så når windows vaneligvis kommer opp der er skjermen bare svart Noen ide hva jeg kan gjøre? Finnes det noen programmer som kan brennes ut på cd og sjekke pc'n i dos? Eneste jeg vet som virker er hdd og skjermkort, har brukt dette i mellomtiden mens denne lå og støva ned etter den slutta å starte Sist den kjørte hadde den vista, så skulle jeg ha inn xp igjen deretter har den ikke villet stare den vil ikke heller starte xp cd'n, men vista cd'n starter helt fint opp og vil instalere Endret 28. mai 2009 av Audison Connection Lenke til kommentar
MartinSkjei Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Du har ikke endra påloggingsmåte? Jeg hadde også dettte problemet, men da hadde jeg endret påloggings måte med en feil, og så "går" det ikke ann å logge inn i windows.. Formate Pcen! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Finnes programmer ja. Prøvd å komme inn i xp i sikkerhetsmodus? trykk F8 i oppstarten. Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Den vil ikke starte, heller ikke i sikkerhetsmodus, ikke engang XP cd'n vil starte (alt sammen kommer et godt stykke på vei så stopper det og låser seg) men vista cd'n funker Hvilke programmer kan jeg bruke da? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Hovedkortet er gåent, kjøper nytt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå