Alexanderdj Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Hei Er det noen som vet om/når Asus Eee PC 1008HA Seashell kommer til Norge? http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=LUiLXJyf53i17Dmh Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Dette lurer jeg også på ! Denne så utrolig snasen ut ! Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) skulle ikke det komme 2 tablets i nye "lasset" med eee's? t91/t101 så review av den t101 fra CES men ikke sett noe mer om de Endret 31. mai 2009 av cruzader Lenke til kommentar
galskab Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Herlig Apple kandidat! Hvor mye tror dere denne kommer til å koste? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Rett over $400 i USA, og det gir vel en grei indikasjon på norsk pris. Lenke til kommentar
pesaroso Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg har enda ikke fått prøve en slik maskin, men jeg har veldig lyst på en.. Men er ikke oppløsningen utrolig dårlig? Hvordan blir det å surfe på en slik maskin, f.eks.? Ser for meg at sider som Dagbladet.no vil bli strekt ut og man må scrolle sidelengs osv? Eller? Lenke til kommentar
Scrabble Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Den vil vel ikke bli noe dårligere enn 1000H/HE ?? Den er jo ypperlig til surfing, om du ikke trenger stoooor skrift etc... scrolle kan man da unngå ved å kjøre ned prosenten på visning feks Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Disse pcene har 1024px i bredden, dette er en bredde som de fleste webdesignere forholder seg til, så det bør ikke være noe problem. Jeg har selv Asus EEE 1000h og det er ytterst sjelden jeg må scrolle sidelengs i sidene. /Espen Lenke til kommentar
megatron- Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 hei! har EEE Pc sjøl, og lurer på noke: det er ikkje ein gaming maskin, men går det ann å laste ned store spel (i mitt tilfelle warrock) det er vel litt mindre enn counter strike. trur dokke maskina vill klikke då? Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Den så faktisk ganske fin ut ja. Litt tykk ramme rundt skjermen enest, men det er vel vanlig på disse netbookene. Synd med den lave skjermoppløsningen, ellers kunne denne virkelig vært en kandidat. Bildet lyver jo selvsagt tykkelsen da, alt i alt så ser denne egentlig bare ut som en Acer Aspire One D250 med litt avrundete kanter. Edit: ikke utskiftbart batteri heller ser jeg. Da blir dette jo i realiteten en bruk og kast maskin.. Endret 3. juni 2009 av phax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå