Adminisrator Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en kabel/omformer som gjør at jeg får brukt øreproppene som har 3.5mm jack tilkobling på min Nokia 6600 slide? Telefonen sender ut signalene fra micro usb porten. Det fulgte med handsfree som har omformer, men den blir litt klumpete i praksis. Vil helst handle fra en fysisk butikk. mvh Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Komplett.no har en slik til 109 kr. Vet ikke om fysiske butikker som har de. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Er 3,5mm den "vanlige"? Som brukes i PC'er og iPod'er f.eks.? Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 (endret) Lit usikker på om den kabelen fra komplett vil kalles mini-USB. Iallefall alle overganger jeg har fra HTC er en "kvasi" mini usb plugg. Kan forenklet si at det er en firkant med en skrå side i motsettning til vanlig mini usb som har to skråe sider. 3,5mm er det vi vil kalle en vanlig minijack til hodetelefoner og pchøytalere ja. EDIT: Uff. leif var innom igjen. :S Endret 10. juli 2009 av Big_JJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå