sureup Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Hei, Jeg har 680i og E6850, og jeg har problemer med å skru av speedstep. Altså CPU multipliern og volten blir satt ned automatisk når CPU'en blir lite brukt, men dette vil jeg ikke ha noe av og vil heller at CPU'en skal stå på full guffe hele tida. Men jeg har sjekket bios, der står det allerede at speedstep er disabled (kan ha disabla det da jeg overklokka for en stund siden). :/ Så hva er feil? Kan det være en annen setting som overstyrer det? Skjønner ikkeno jeg... Har prøvd flere forskjellige programmer og CPU volt + multipliern blir satt automatisk ned selvom speedstep er av... Endret 26. mai 2009 av sureup Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har du en innstilling som heter C1E support i BIOS? Står denne disabled? Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Ingen årsak! Det funka nå ja..? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Ingen årsak! Det funka nå ja..? Yup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå