vesleengen Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 leverte inn skriveren på elkjøp i dag... eneste de kunne var å sende den til rep... og verkstedet ligger i Skottland(?!) så de forventa 6-7 uker før jeg hørte noe... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 leverte inn skriveren på elkjøp i dag... eneste de kunne var å sende den til rep... og verkstedet ligger i Skottland(?!) så de forventa 6-7 uker før jeg hørte noe... Tror du traff på en deltidsansatt eller noe Standardservice er at det bestilles en bytteskriver fra Tyskland Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 ja gud veit... sa meg noe ikke var helt bra da han sa at han "ikke hadde så mye peiling på tekniske ting" da jeg forklarte hva problemet var Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 nå som jeg også ser litt mer på hva som ble skrevet som feilmelding på lappen fra elkjøp er det helt klart at dette måtte være en deltids. ingen ting stemmer og alt jeg sa er vridd på slik at det gir en annen mening... Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Burde du absolutt si ifra til dem, og be dem skrive det ned. Har gåt på samme feilen selv, men da godtok jeg at de skulle bare si i fra. Dyre leksen der fra Elprice førte til at gjenstanden kom tilbake med samme feilen, og når jeg sa i fra så hevdet de det var brukerpåført og at jeg ikke hadde sag i fra til dem. Så si absolutt i fra. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg gjør som du sier, og ringer på tirsdag. Nysgjerrig som jeg er, kan du fortelle meg hvordan det gikk? Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg gjør som du sier, og ringer på tirsdag. Nysgjerrig som jeg er, kan du fortelle meg hvordan det gikk? Hehe, det gikk litt i glemmeboka. Sender meg selv en mail, så husker jeg det. =) Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 nå som jeg også ser litt mer på hva som ble skrevet som feilmelding på lappen fra elkjøp er det helt klart at dette måtte være en deltids. ingen ting stemmer og alt jeg sa er vridd på slik at det gir en annen mening... Da er det vikitg at du sier i fra så fort som mulig. Ta gjerne kontakt med verkstedet i tillegg for å få bekreftet at beskjeden har blitt videreformidlet. Hvis du ikke gjør det kan du i verste fall bli sittende igjen med en regning fordi de ikke fant noen feil da de undersøkte maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå