Robocoop Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Her er det ikke lenger noen tvil. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Norge har vel IMHO bare hatt en superhit. Dette var da hverken godt nok til å være en konkurrent eller ille nok til å være (god) ironi. Endret 26. mai 2009 av Ekko Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Denne sangen søkte jeg opp på P3 sin playlist for å finne bandet. De viste seg å være norske....... Disse kommer til å slå igjennom... big....... Endret 26. mai 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Den var i vertfall fengende, kan se for meg den på Vg lista ja.. Edit: du heter ikke tilfeldigvis geir på youtube? Edit2: Sangen ligger ute på spotify. Endret 26. mai 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Var utrolig dårlig produsert, men fengende ja. Tviler personlig på at låta noensinne blir en superhit, eller en en hit for den saks skyld. Men jaja den som lever får se.. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 Edit: du heter ikke tilfeldigvis geir på youtube? tja, tjo........... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Musikkvideoen er ganske fet.. http://www.kristofferborgli.com/index.php?/mv/donkeyboy/ Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg bare må dra en "Hva var det jeg sa"................... Ser ut som Donkeyboys nå faktisk er på topp. Lenke til kommentar
Etlon Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 synes ikke det var noes spes med denne låten Lenke til kommentar
Yngviz Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Han klysa på keyboard som også synger føkker opp sangen, eller er sangen bra Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Har hørt ihjel den sangen helt siden i vinter. Nå er jeg så lei av den at jeg får øreverk bare jeg hører introen. Men det betyr jo bare at jeg en gang i tiden elsket den hardt og lenge, og det er jo et godt tegn. Har forresten veldig sansen for Donkeyboy live. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Ikke akkurat originalt. Helt grei sang. Nekter å tro at det der blir noen superhit. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 3. juli 2009 Del Skrevet 3. juli 2009 Jeg tror jeg likte den, men jeg må nok "kjenne" litt mer på sangen for å være sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå