xelag1 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 OMG! ca hele serien handler om at han skal bli en hunter så han kan møte faren sin. Så når han endelig han er ferdig med det syke spillet så får han se ett kvart fjes i slutten av sangen ! Det burde vært såååå anderledes! Ja jeg vet at hunter x hunter ble kanselert. Men de kunne klart å gjort det litt bedere Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Mangaen varer videre.. De OVA'ene ble laget når arcer var ferdige i mangaen, saken er at manga-forfatteren er absurd treig om dagen og slepper ut mindre enn 10 kapitler i året noe som tilsvarer kanskje 5 episoder. Spekulasjon om at når dagens arc blir ferdig vil flere OVA'er komme, men dagens arc har vart lengre enn det sammenhengende plottet til alle arcer før den og har ikke en avslutning i sikte snarlig. Vil tro det tar flere år før dagens arc er ferdig. Men Hunter x Hunter er en massiv melkeku, den havner ikke på toppen av mangasalglistene siden det er så få kapitler som blir sluppet ut, men i salg per volum er den kun bak One Piece som sannsynligvis er tidenes bestselgende manga. Mangaforfatteren har sannsynligvis fått så mye makt at han klarer å komme seg unna med å være lat til editorene til Shonen Jump. Det sies at han er syk, men dette har foregått i mange år nå, fans tror han bare er lat. Endret 27. mai 2009 av perman07 Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2009 Mangaen varer videre.. De OVA'ene ble laget når arcer var ferdige i mangaen, saken er at manga-forfatteren er absurd treig om dagen og slepper ut mindre enn 10 kapitler i året noe som tilsvarer kanskje 5 episoder. Spekulasjon om at når dagens arc blir ferdig vil flere OVA'er komme, men dagens arc har vart lengre enn det sammenhengende plottet til alle arcer før den og har ikke en avslutning i sikte snarlig. Vil tro det tar flere år før dagens arc er ferdig. Men Hunter x Hunter er en massiv melkeku, den havner ikke på toppen av mangasalglistene siden det er så få kapitler som blir sluppet ut, men i salg per volum er den kun bak One Piece som sannsynligvis er tidenes bestselgende manga. Mangaforfatteren har sannsynligvis fått så mye makt at han klarer å komme seg unna med å være lat til editorene til Shonen Jump. Det sies at han er syk, men dette har foregått i mange år nå, fans tror han bare er lat. Tjipt. Så visst forfatteren av en eller annen grund begynner igjenn .. så begynner animen også igjenn ? jeg har aldri vært så glad i manga. Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Forfatteren holder på han.. Det går bare så sinnsykt tregt. Pleier å ha mange månedslange pauser i året avbrutt av korte perioder med kapitler som blir sluppet ut. Sjekk denne artikkelen for mer detaljer: http://comipress.com/article/2007/02/11/1492 Den er gammel, men tallene for siste året i artikkelen stemmer vel bra for 2007 og 2008. Lenke til kommentar
Haingis Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 for min del var selve animeen en grei og underholdene serie, men OVA episodene var fryktelige. men selv om han fortsatt produserer mangaen kan jeg ikke si at det som kom etter animeen var spesielt bra det heller... Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 tjipt at jeg brukkte masse tid av min ferie på å se en ufærdig serie da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå